Gå til innhold

Kjøpt ny bil, 1995 BMW 325ia Cabriolet

Ranger emnet


Jonte

Anbefalte innlegg

Her snakker vi orden i garasjen ja :) Bare kaste inn nylakka deler sånn? FY. :)

 

Full kontroll :)

Den ryddes jo i ny og ned, men er mitt rom så jeg har kontroll.. Skal ta ei rydding til sommeren en gang.. Få litt kontroll :)

 

Delene blir jo ikke skada, så da går det bra. Gleder meg til å få montert!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har nå sittet og lest gjennom alle 66 sidene...

 

Imponerende fin bil...

 

Takk Takk :)

Den blir nok bedre etterhvert skal du se..

 

Eneste jeg egentlig mangler til den nå, i mine øyne er å få i gang en eksos på noe vis, planen er å gå for en custombygd type, men Eisenmann frister også :)

 

Håper å få bilen ferdig før sommer'n, da det ikke blir så mye penger til den etter sommertider siden jeg planlegger å kjøpe meg leilighet. Bilen står enda på verkstedet, men er nok snart oppe å går, så da blir alt montert, også kommer felgene til Mai ca.. Vi får håpe alt går i orden, jeg fikk en enorm baksmell på skatten.. 21500kr som må betales.. :confused:

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Takk :)

Den blir nok bedre etterhvert skal du se..

 

Eneste jeg egentlig mangler til den nå, i mine øyne er å få i gang en eksos på noe vis, planen er å gå for en custombygd type, men Eisenmann frister også :)

 

Håper å få bilen ferdig før sommer'n, da det ikke blir så mye penger til den etter sommertider siden jeg planlegger å kjøpe meg leilighet. Bilen står enda på verkstedet, men er nok snart oppe å går, så da blir alt montert, også kommer felgene til Mai ca.. Vi får håpe alt går i orden, jeg fikk en enorm baksmell på skatten.. 21500kr som må betales.. :confused:

 

Den baksmellen var sur... Veldig sur...

 

Brukt for mye penger på bil da.. :P

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, den er sur.. Men, jeg har fram til 30.04 å betale baksmell på 21500, felger til 15000 og bilfiks til ca 10000kr.. Det burde vel gå greit om man er student? :)

 

Å hutte tu...

Stakkars deg holdt jeg på å si...

 

Det var en stor og stygg regning...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, så det var ikke nok med en baksmell på 11000 i fjor altså? :watchout

Nei, måtte ha det dobbelte i år :) Det blei litt problemer med skattebetaling pga at jeg fikk utbetalt feriepenger etc, så jeg feilberegna mye på det.. Også skulle jeg øke skattetrekket, men fikk ikke gjort det pga masse tull på kontorene etc.. Men, men.. Har fram til 30.04 å betale det, går nok bra :)

 

Bilen har vært parkert siden begynnelsen av november....på tide å få ting på stell? =) Liverpoolturen skjønner jeg ikke at du hadde råd til! Kjipt med baksmell :(

 

Ja, bilen har vært parkert siden november og jeg har ikke jobba med noenting før etter juletidene, derfor har jeg ikke tjent noe spesielt penger til å få dette gjort. Eksamener etc har også tatt mye tid og energi. Og alt var klart til å skifte toppakning når jeg altså får beskjeden om at toppen også er gåen, så da er det bare å spøtte inn enda mere penger.. Merk deg at jeg fortsatt er student. Venter enda på toppen, den burde nok komme snart!

 

Jonte, kjøpte ikke du speila fra koed? Er isåfall glasset på speila dine veldig mørke og blå?

De er bra mørke jo, trur det skal ligge ett bilde ute i tråden av dem..

 

Jeg venter altså enda på toppen, men den burde være her nå snart, og når den kommer blir den sendt til porting før den så blir montert på bilen og alt er i orden.. Da blir det litt bilmekk skal dere se :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår