Gå til innhold

Kjøpt ny bil, 1995 BMW 325ia Cabriolet

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I dag har Posten vært på toppen på døra mi, men jeg har hatt matteeksamen så fikk ikke tatt i mot den, henter den i morgen, også er det bare å avlevere den til verkstedet og la dem begynne.. Registerkjede kommer nok også snart, så det blir bytta i samme slengen..

Jeg begynner i fast sommerjobb på Onsdag i neste uke + at jeg skal kjøre litt taxi, så kronene ruller nok inn på konto etterhvert.. Da blir det kjøp av felger ganske så fort, også blir det kanskje handling av Hardtop om man kommer over noe til en menneskelig pris..

Ellers blir nok pengene lagt inn i leilighet etterhvert :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder av toppen! :)

Bilde1453.jpg

Bilde1454.jpg

Den er portet og planet og helt ny, med nye ventiler, løftere, etc.. Så nå skal kammene flyttes over også er det bare å få bilen på veien.. :) Håper det er i orden så fort som mulig.. Etter det blir det eksos til bilen, og montering av alt som er igjen av deler i garasjen..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig topp ihvertfall! Slipper nok ventilkakling på mange mange mil :D:D Unner deg virkelig å få den bilen på veien snart. Har ventet alt for lenge du stakkar.hmmmmmmmmm

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår