Gå til innhold

Kjøpt ny bil, 1995 BMW 325ia Cabriolet

Ranger emnet


Jonte

Anbefalte innlegg

Nye angeleyes ringer er på vei, så får jeg i orden den biten hvertfall.. :) Må ha i orden lysa, dritt å ha dårlig kontakt..

 

Ellers har jeg enda ikke funnet ut av dette med rattet, for det var ingen forskjell når jeg byttet den delen bakom rattet, så jeg lurer på om jeg enten har fått feil del, eller om det ikke var denne som var problemet.. :hvaskjera

Må prøve å finne utav det, ingen som har noe å si om dette?

 

Ellers er dekslene mine ferdig støpte, så jeg skal få bestilt meg noe skai å trekke dem i, men må finne ut hvilket batteri jeg skal kjøpe meg så bestiller jeg det i samme slengen.. Hadde man bare fått tak i Anders Fleischer så :) Han er vel på stereo-konkurranse, så jeg får vente..

GT-Leppa er også ferdig, men jeg venter med å montere den til neste sommer..

 

Ellers er det lite som skjer, skal få alt på stell nå før jeg gjør noe mere.. Bare dem kunne ringt fra den eksossjappa så jeg slipper å sitte i dette jævla bråket å kjøre!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I dag har jeg fri fra jobb (kjipt), men så kom en kollega med nye baklykter til meg på døra.. :) InPro Crystal Clear lykter.. De blei montert ganske kjapt..

Det blei fresh!!

DSCF0021.jpg

DSCF0022.jpg

 

 

Hadde du ikke trøbbel med koblinger der? At blinklysa ikke funket osv.. jeg fikk mine i går, må jo nesten koble om alt på lykta.. kjøpt fra koed

Skoda Enyaq iv80x -2022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hadde du ikke trøbbel med koblinger der? At blinklysa ikke funket osv.. jeg fikk mine i går, må jo nesten koble om alt på lykta.. kjøpt fra koed

 

InPro sine fungerte utmerket fra første stund, jeg regner med du har FK sine.. Dem har det vært en god del trøbbel med, ettersom jeg vet :)

 

Ellers skjer det svært lite med bilen min.. Den står parkert, pga veldig dårlig batteri :(

 

- Så er det ikke så lett å få tak i ett nytt og ordentlig batteri, jeg vil gjerne kjøpe noe ordentlig når jeg først kjøper.. Så jeg leter etter ett gele batteri som skal passe i den orginale BMW plassen, det var vist litt vanskeligere enn jeg trudde det skulle være..

 

Ellers har jeg kjøpt vinyl fra Anders Fleischer, så det kommer vel snart.. Da blir sparkepanelene trekt og 6,5" montert.. :)

 

Eksosen er det faen ikke noe framgang på, men jeg har gitt dem ut uka å finne ut av det, ellers må jeg kjøpe noe annet! Treige jævler!

 

Men men.. :)

 

I går vant jeg en auksjon på EBay og følgende blei innkjøpt:

 

modenaCFinterior03.jpg

modenaCFinterior07.jpg

 

Etterhvert blir det vel kanskje oppgradert med:

modenaCFinterior02.jpg

og

modenaCFinterior05.jpg

 

Mere kommer snart!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner og bli meget tøff bilen din nå.har du noen planer for fremtiden med bilen eller er du så og si ferdig med den??

 

Hei!

 

Blir noen nye ting etterhvert, men er jo ikke så veldig mye mer å gjøre.. :) Alltid hatt lyst på ny spiller, men det er dyrt iforhold til hvor mye jeg blir å bruke skjermen etc.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Delene til eksosen er kommet, så det blir vel ordnings på det snart! :)

- Optima Red Top blir batteriet!

- Angeleyes ringene er kommet!

 

 

Optima sine batterier er ikke så bra i forhold til pris... Stinger er tingen;)

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Optima sine batterier er ikke så bra i forhold til pris... Stinger er tingen;)

 

Spørs hva pris vi snakker om? :) Jeg betaler ikke så mye for det vet du :)

Fungerer nok greit til mitt bruk også!

 

I dag fikk jeg vinyl.. Så blir vel til at det blir litt fikling med det i helga :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg å hentet dekslene mine hos Bøjnis, han har mye å styre med på jobb etc, så jeg hentet dem for å pusse dem helt klare til trekking av vinyl:

 

Jeg og Remi, min gode venn pusset på hver sitt deksel, så skal jeg ta litt mer seinere i kveld, eller i morgen.

 

Førersiden:

Bilde1877.jpg

Passasjersiden:

Bilde1878.jpg

Begge to:

Bilde1875.jpg

Remi med førersiden:

Bilde1876.jpg

 

Bilder av vinylen jeg kjøpte av Anders:

Bilde1879.jpg

 

Batteriet jeg kjøpte av Brabus:

Bilde1880.jpg

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår