Gå til innhold

Hjelp!! HJelp!! aLLE DER UTE,.

Ranger emnet

solrud

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by KaldBlod

Virker som at han som har stjålet bilen er en kronidiot, da.. Kjøre rundt med en stjålet bil i Oslo sentrum er ikke smart.

Håper for all del at du finner igjen bilen.

Bilen er kommet til rette.... så den ble tauet inn på ring 3 i 1630 tiden etter ett trafikkuhell....

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er funnet! men.. fangern er løs.. green filteret er borte, olje luftings pumpa er løs.. og tennings lednigene er løse.. og felger og stereo er tatt.

men hvis noen er interesserte så kan dere kjøpe den som rep objekt til 15000?? noen interesserte?

hadde tenkt til og selge den for 35000 før den ble stjålet.. og selger den for 15000, for orker ikke fikse de små tingene..

er helt nye sparco bøtte stoler i den.. med 4 punkts belte..

00 Audi TT 1.8T Quattro

93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt )

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! )

92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er ikke skadet eller bulket.. og det er kjempe bra. var politiet som tok av fangern, for og få den på taue bilen.. er jo senket 80 mm foran.. hehe..

men som sagt, 15000, og du har et rep objekt.. bilen er veldig fin.. tross det som har skjedd.. bare de små tingene som nevnt over.. men har du tid så er dette null problem..

jeg har ikke tid, og orker ikke begynne med de små tingene.. så hvis du er interessert da!!

00 Audi TT 1.8T Quattro

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by solrud

bilen er ikke skadet eller bulket.. og det er kjempe bra. var politiet som tok av fangern, for og få den på taue bilen.. er jo senket 80 mm foran.. hehe..

men som sagt, 15000, og du har et rep objekt.. bilen er veldig fin.. tross det som har skjedd.. bare de små tingene som nevnt over.. men har du tid så er dette null problem..

jeg har ikke tid, og orker ikke begynne med de små tingene.. så hvis du er interessert da!!

Kjempekjipt å høre om bilen din... Håper du har forsikringa i orden og får igjen..

Hvis du skulle bestemme deg for å selge bilen i deler (kan kanskje lønne seg) så er jeg intressert i stolene.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bare ansvar forsikring... så der er det ikke mye hjelp.. har en interessert, men han vet ikke helt.. så hvis han ikke kjøper den.. så plukker jeg den fra hverdanre og selger den i deler..

Da selger jeg stolene også.. Kjøpte de for 6500.. er en uke gamle.. Så da selger jeg de til samme pris.. interessert i så fall?

00 Audi TT 1.8T Quattro

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bare ansvar forsikring... så der er det ikke mye hjelp.. har en interessert, men han vet ikke helt.. så hvis han ikke kjøper den.. så plukker jeg den fra hverdanre og selger den i deler..

Da selger jeg stolene også.. Kjøpte de for 6500.. er en uke gamle.. Så da selger jeg de til samme pris.. interessert i så fall?

Håper alt ordner seg for deg.

Angående stolene, så tror jeg nok ikke jeg kjøper brukte stoler for nypris...Forstår at de er bare en uke gammel, men når man får de nye for den prisen så kjøper jeg nytt.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skjønner jeg.. de er forresten kjøpt på BRL i sverige..

men hva tenkte du deg da? kom med et forslag, så kan jeg tenke litt.. for trenger penger..

00 Audi TT 1.8T Quattro

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skjønner jeg.. de er forresten kjøpt på BRL i sverige..

men hva tenkte du deg da? kom med et forslag, så kan jeg tenke litt.. for trenger penger..

Hvis du har en link til noen bilder, evt. modellnr og slikt så blir det litt lettere for meg.... Trenger stoler asap, med understell...

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

Ansvars-forsikringen din bør da dekke tyveri.

Ansvarsforsikring med delkasko dekker tyveri og knust glass.

På min forsikring som koster 12000 i året (86 GL), er nesten 1600 kroner delkasko. Egenandelen er 4000 kroner på tyveri og 2000 på vindu.

Om noen stjeler bilen, så må de plukke med seg alt for at det skal lønne seg! :p

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, koster en del.. taper litt ja.. 20000.. men trenger og bli kvitt den, så selger den for en billig penge..

har understell til de og.. til golf 3, med passer til golf 2 og.. ikke noe problem.. :) har ikke noe link til de.. er sparco speed stoler..

men du kan kanskje gå inn på http://www.realcar.se og se der..

00 Audi TT 1.8T Quattro

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

Lenke til kommentar
Del på andre sider