Gå til innhold

Strøken skinne bros sedan!

Sapphy

Anbefalte innlegg

hei euro 1

yep, enig der

bilen skal bremses på 98 oktan ferdig med den.men du ,548 er jo et stort tall da!hadde vært kjekt å få vite hva du bremset,når den dagen kommer.

WRC!

han er sparsommelig med data,men vet følgene:

efi datasprut,orange dyser(vet ikke spec),boret til 2 liter,portet topp by skinne,exsos del og innsug likeså,kammer(?),tn t3/t4 turbo,unik rs500 ic,3" eksos( par mot),bilstein,eibach,gule foring rundt,vibratec fester,16 toms acev,har kjøpt ny kasse som det ska quaife drevsatts i,motoren ga 510nm og 375 ved 1,75kg,og 545nm og 415hk ved 2kg,deretter blei det gjort en del utskiftninger,nu turbo etc.

mvh tom sigve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gamlå:Stemmer det at motoren til kompisen din ga 285 på dynoen til Skinne.

Jeg fikk prøve bilen før det ble montert EFI på den

Den gikk slett ikke dårlig til å ha 285 hester,selv om han ble lovet 350 hester.

Motoren min blir forhåpentlig ferdig bremset på torsdag,så jeg rekker å få montert den i bilen slik at jeg rekker Våler......

Digget ikke db.grensen.....3,5 toms rustfritt og en lyddemper lover ikke særlig godt! Får vel slippe gassen helt ved målingsmasta vel.....

Hilzen Henning

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen euro 1

de skulle vært halshugd over bukselininga slike folk.men du husker vel om disse tallene som jeg skrev, var ikke det før porting av topp.

vi reiser opp på torsdags kveld,kanskje vi treffes der oppe, for vel se etter den volvoen som det er en del RØYK rundt tenker jeg.

mvh tom sigve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld,gamlå.

Ja,det hadde vært gildt med litt røyk ut av hjulhusa igjen.....lenge siden sist nå!

Begynte såvidt på eksosanlegg idag.Fikk slept bilen ut til Tor Øyvind for å låne tosøyleren hans.

Litt bedre enn å ligge på gulvet å surre....

Ja,det er mye mulig at vi treffes på Våler,hadde vært koselig å tatt en øl eller sytten,jugd og skrytt litt over bålet.

Er det mange som kommer oppover fra distriktet ditt?

Hilsen Henning

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du vet når det planleges noe så skal jo ALLE være med ,men når det nærmer seg "tack off"så er det bare den harde skjerne som kommer.vell i utgangspunktet så var det vel ca 8 cossier ,men ......

du for se etter ett eller flere partytelt,med en del gærne folk, tar med et STORT FORD FLAGG så jeg for håpe vi treffes over en del øl, har med maktå så hu e ansatt som kokk så dere for komme ned for en prat+øøøøølllllll.

mvh tom sigve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gamlå:Nåja,den er ikke bremset enda,så det er litt farlig å si noe......

Men den var ikke noen sinke ifjor heller,for den er et ganske hett tema å snakke om i visse kretser her på østlandet.

Særlig noen dårer på Sarpsborg Politikammer viser litt for stor interesse for denne bilen.

Ikke det helt store å ha en sivilbil med to jernhuer stående på bortsiden utkjørselen min og vente på meg når en kommer kjørende med svigers ombord......

Hilsen Henning

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

gamlå,volvofasII:Det var med sorg i hjertet at motoren ikke ble ferdig bremset,nå har den stått på dynoen i 3 laaaaange uker.

Skjedde endel dritt under oppstarten som satt meg på pottekanten,og når det vel ble fikset,ble Per Kristian som skal programmere og kjøre motoren syk og havnet på sykehuset hvor han ble liggende i 1 uke.

Har ikke akkurat vært heldig med timingen kan du si.

Men i morgen onsdag skal det hyle i en illsint motor over Skinne gård.

Gode nyheter gamlå!Tror rådene dine ble ferdig idag,hørte at du ringte en tur utom istad tirsdag.

Hilsen Henning

(den grå volvoen bremset 614 hester hos VS Motor før helgen,så i Importtunings målestokk ville den ha gitt nærmere 900 på Skinnes dyno........)

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har en 2.7L motore, det er ganske stort hehe

Hvis ryktene ang forskjeller i div benker stemmer ville den ha bremset ca 740hk i en snill benk. men jeg har ikke personlig sett noen bevis på at det er så store forskjeller, bare blitt fortalt det.

Hvis noen tviler så er de nok ikke vansklige å be ang å streetrace med penger i potten. men det stopper vel med snakk hehehe

Her er en film jeg fant på siden til han volvo mannen fra søndagen på våler. http://www.be-4-you.com/movies/gatebilvaaler.wmv jerkoff

95" Top Secret Supra

805hk - 965Nm

www.import-tuning.no

Tlf: 63 93 65 00

Lenke til kommentar
Del på andre sider