Gå til innhold

Strøken skinne bros sedan!


Sapphy

Anbefalte innlegg

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du er vel ikke redd for å spinne vel Reidar? :D

 

Er VELDIG spent på resultatet av dette treffet! :)

 

Du føler vel ikke at forventningene til deg er store gjør du vel? :D

Blir liksom litt rart om du blir stående med kvalt motor, når alle står å forventer 10.xx liiksom! ;)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei import tuning

hvorfor skal du kjøre med en liten turbo,når du har bremsepapirer på nesten det dobelte,med en som tilsynelatende er større.trodde at det var mest sansynlig at en større turbo blei valgt,eller funket det ikke noe særligt på gata,med det første valgte oppsettet.

 

mvh tom sigve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skrev at han skulle kjøre inn motoren først, et eller annet sted her på forumet! :D Kjøre inn med KUN 500HK :cool: Hehe!

 

Når en kan stille opp med over 600HK på en volvo 240, så må en vel kunne kjøre med mere i en supra vel? :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi,kjøre inn med bare 500 hingst,blir nok noe til innkjøring det ja!

gamlå:Stod og kikket på rådene dine idag. Dææææven så fine a gitt!!

Måtte ha meg en liten pause mens jeg monterte motoren min ned fra dynoen se!

 

 

Bånn gass!!

 

Henning

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøft å begynne innkjøringa på en 402m.:D .

euro 1

vel da er det mange som må gråte, JEG er nemelig førstevalget nå:cool: .vet du om alle de andre delene er på plass?

kommer til å ringe i begynnelsen av juni til dere,for litt mer info.

OG HUSK,BÅNN PINNE PÅ PROPELLEN,ikke noe snurre piperier.

 

mvh tom sigve:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

gamla:Ja,da var motoren min ferdig bremset,546 hester v/6500 o/m

og 680 nm.v/5250 o/m ved 2 bars ladetrykk.

Er dritfornoyd med tanke pa at det ikke er noen verstingturbo som sitter pa siden der og snurrer.

Sitter pa playa del ingles og skriver dette,langt fra Norge og mas og stresskruing.

Varmt og godt og ikke sa verst ol heller,hvordan star det til hjemme da?Bare bra haper jeg.

Vi snakkes vel snart.

 

Hilsen Henning

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Euro-1

gamla:Ja,da var motoren min ferdig bremset,546 hester v/6500 o/m

og 680 nm.v/5250 o/m ved 2 bars ladetrykk.

Er dritfornoyd med tanke pa at det ikke er noen verstingturbo som sitter pa siden der og snurrer.

Sitter pa playa del ingles og skriver dette,langt fra Norge og mas og stresskruing.

Varmt og godt og ikke sa verst ol heller,hvordan star det til hjemme da?Bare bra haper jeg.

Vi snakkes vel snart.

 

Hilsen Henning

Det ble såppas ja, kan skjønne at du er fornøyd da...

 

Vært her hjemme har vært så som så, men det har jo seff vært en del som og masse regn.. heheheheh Mere regn en sol da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei euro 1

 

dødsbra det der. det tar litt lengre tid en først antatt med min motor,men når den en gang blir ferdig, så for vi ta et par runder for å "sjekke trykket".hadde vært kult med en high tech taunus+en gammal volvas i ring rundt banen,he he.

 

GRATULERER MED NY MOTOR.

 

mvh tom sigve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gamla:Takker og bukker for de fine ordene,begynner faktisk a krible i fingrene etter a skru litt igjen na.

Er ikke bare bare a vere pa ferie nar man vet at det star en gammel volvo hjemme som bare tigger om a bli herjet med......

Kommer hjem pa onsdagskveld og da er det bare a droppe av bagasjen og hive seg i mekketoyet og fa niskrudd litt og fa startet opp faenskapet.

Lurer pa hvordan bilen vil ga na........

 

Vi gasar tills det rasar!!!!!!!!!

God helg alle sammen

 

Hilsen Henning

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei euro 1

 

tok en telefon til gutta,forleden.de var etter "skjema",så nå vet jeg ikke når muskelmaskinen kommer i benken.og som du vet så går vi jo inn i ferien nå,så da går det straks noen uker til.gått at jeg er avslappet og avbalansert....:cool: .helsa går jo først,spør du meg.jeg tror nok bilen din kommer til å skremme noen og enhver etter hvert,for bare håpe at ofrene er ute og kjører,og ikke står med panseret rett opp........???

 

mvh tom sigve:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gamla:nar jeg vel far igang jernhesten er det ut pa jakt....

Det finnes ikke noe morsommere enn en motorsykkel av slaget"R" som ikke kommer lenger enn til sidespeilet og som ma legge seg inn bak igjen,eller div cosworther ol.....(kodda!)

Nei,ma kjore pent i ogmed at man stendig er i pol10ets sokelys...

Kjedelig,men det er da iallefall fakta.

Jasa,det droyer enda litt med maskina di????

Gutta er overarbeidet og har jobber til jul 2003 ihvertfall,men jeg vet at det ikke er sa mye som gjenstar pa prosjektet ditt na,sa at det droyer er litt rart.....

Kanskje bremsingdelen som vil ta javlig med tid kanskje.....

Du far smore deg med talmodighet kamerat,for den som venter pa noe godt venter ikke forgjeves.

Og varen som du far blir noe av det verste som har blitt levert ut porten der i den volumklassen ihvertfall.

Sa ikke mist motet.

 

Hilsen Henning(som er fyllesyk som faen og 10000 bols blakkere.......):yak:

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei euro 1

 

har de komt så langt,eg trodde ikke de hadde begynt og montere den enda, så det for jeg ta som et pluss.jeg er tolmodigheten selv,kunne egentlig fått den til jul som var......men ville ikke ha den om vinteren,er så kalt for hu da.he he

de snakkte om NOEN program,så du kan tru jeg er spent,hva slags oppsett de kommer med.bilen skal gå som ett børseskudd fra bunn,det er alt jeg har fortalt de.skal trossalt kjøre ned og handle noen pils med den,og da trenger jeg ikke ligge på 8000rpm.

er dette den første "skikkelig" cossiemotoren de laver til gatebruk?har hørt de har lavet mange værstinger,men det blir vel noe extra når de har frie tøyler......

du for ha i bakhode at jeg trenger gir/dif,etter hvert,så hvis det dukker opp noe intresant ,så for vi høre med høvdingen om det er gått nok.

du for ha en god tur tilbake til norge.

 

mvh tom sigve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår