Gå til innhold

Strøken skinne bros sedan!

Sapphy

Anbefalte innlegg

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei cossie!

det høres interresant ut,men jeg kommer tilbake til det etter hvert.du er notert:D

hvordan går det med prosjektet ditt,blir du klar før vinteren setter inn.

har også hørt om en granada diff som skal være "bedre" enn den originale.zf inmat har du peiling på den.

mvh tom sigve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I granada 2,8i sitter det ZF-diff. Så det er en billig og bra måte å løse bakdiff problemet. Men skal du opp i 600hk-klassen, så vil ikke diffen holde. Ruud racing raset diffen forleden etter hva jeg har hørt. Han kjørte på 7,5 ZF diff.

Det blir ikke ferdig i år. Det blir litt mye penger å legge ut i ett svep, så målsettningen er att den skal stå ferdig når snøen smelter til våren. Det er jo også dumt å stresse sammen bilen får å få kjørt noen uker i høst, da blir det ikke 100% sammensatt. Da er det bedre å gå å pussle og "kose" seg med bilen i vinter.

Tilbake til bakdiffen. Hvis du drar på en skrot e.l, når du skrur av lokket så skal det stå ett nummer inne på difffen, men får att det skal være rett diff, så skal koden også innehold ZF.

Lykke til:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kofor ikke sette i en atb diff fra quaife,er jo nesten gratis:D.

cossie!!er den dårligere en 2,8i zf diffen.fikk priser fra quaife idag,men han fikk ikke med seg at min bil spinner ikke i alle hjørnen:cool: 700 for bak 800 framme og ca 8000 til 10000 (pund)for kassa,måtte modifisere noe da.for vel priser på 2wd imorgen håper jeg.

i usa hadde de overhalingsett til t5 kassa og dog drevsett, men det klarte ikke så mye power.

mvh tom sigve

Lenke til kommentar
Del på andre sider