Vegard-SK Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Dette høres tøft ut! Må kanskje få meg det når min pc funker igjen.. Men, kunne noen slenge opp en liste over hvilke biler som er i spillet? Eller hvilke de prøver og ligne på? Vegard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Originally posted by Vegard-SK Dette høres tøft ut! Må kanskje få meg det når min pc funker igjen.. Men, kunne noen slenge opp en liste over hvilke biler som er i spillet? Eller hvilke de prøver og ligne på? Vegard Ja kommer bilder av alle bilene her: Og hvis du laster ned en tillegs programm så kan du velge absolutt alt hvordan du vil motoren og bilen skal være: NM, HK, dekkdimensjon,vekt,vektfordeling, hvor mange sylindere i rekke, V eller boxer, og turbo eller ikke... Her har du info til alle bilene, men det er ikke original skins, det må du laste ned eller lage selv. PS bedre kvalitet på spillet. Xf GTi.. De tre første bilene er på demoen. XF GT XF GT TURBO RB4 MRT5 LX6 LX4 FXO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Kanskje legge til at det kun er de tre første bilene som er tilgjengelige i Demo versjonen.. men fremdeles timer med gøy! og husk, det er online kjøring som gjelder! Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Noen som skal inn en tur ikveld(Søndag)? Spilte online første gang igår med et par stk og må si det var artig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caveman Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 jeg er med! Siter Drift Trike Norge www.drifttrike.no Facebook: https://www.facebook.com/drifttrike.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraTT Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 åhhhhhhhhhhhhhh........ Skulle ønske rattet mitt hadde passa på mitt pc bord. For da skulle jeg vært med! Ikke har jeg penger til å kjøpe nytt bord heller :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Fikk spilt litt ikveld også. Heter Shivee inne. Ser jeg er i en helt annen klasse en de fleste andre :D En klasse lavere ihvertfall. Har ikke så mye peil på dette med oppsett og sånn. Har også bare hatt spillet inne ett par dager nå. Men men, morro er det. Kan ikke ta ting altfor seriøst :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet August 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Virker som alle ligger på litt forskjellig nivå. Føler meg som en veldig nybegynner når GURU-gutta stikker innom, men det er bare artig å prøve og henge på. :) Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Var morro ikveld :D Blir vel med i GURU Selv oxo :), Med mindre vi kunne startet en clan her da.. MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Dreier Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Bare å joine oss det! Vi har det mest morro, men liker å kjøre litt seriøst av og til. Er mest for å ha noen å 'lene oss til' når det gjelder oppsett og ikke minst ekspertise. Vi prøver å være så hjelpsomme som mulig. I GURU er det enormt sprik i kjøreferdigheter. Helt fra folk som har kjørt 2 dager, til folk i verdensklasse. Kjempeartig! Stikk innom websiden vår, ikke minst forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Prøvde demo-serveren nå nettopp! Ingen der,men arti å prøve ut spillet likevel.. Men,jeg tok en titt på LFS World ,og der stod det ingen tider eller noe på meg? Er det fordi jeg har demoen det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Dreier Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Ja. Det er kun S1-spillere som får data på LFS-world. Der får man også opp i spillet når man setter PB på en bestemt bane/bil. Meget gjennomført! Anbefales! £12 er ikke mye for så mye 'gametime' som man får. Vanligvis betaler man 500,- for f.eks. NFS:U, som man spiller noen uker, og så er man lei. LFS har jeg spilt siden v0.1h (langt tilbake i 2002!). Absolutt verd pengene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Originally posted by Atle Dreier Bare å joine oss det! Vi har det mest morro, men liker å kjøre litt seriøst av og til. Er mest for å ha noen å 'lene oss til' når det gjelder oppsett og ikke minst ekspertise. Vi prøver å være så hjelpsomme som mulig. I GURU er det enormt sprik i kjøreferdigheter. Helt fra folk som har kjørt 2 dager, til folk i verdensklasse. Kjempeartig! Stikk innom websiden vår, ikke minst forumet. Hvordan blir man medlem da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Det er ganske så lett. Vi har satt to "krav" for å bli medlem. Det er er å ha lest CRC reglene og godtar å følge dem (etter beste evne ;)) deretter er det bare å poste hvem du er i " the definitive memberlist" :) Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg