Gå til innhold

politibilen får skylda

Ranger emnet

blixanio

Anbefalte innlegg

http://www.sb.no/apps/pbcs.dll/artikkel?Avis=SB&Dato=20021119&Kategori=NYHETER&Lopenr=319054&Ref=AR

mmm trodde ikke at det går ann å skylde på bilen når man kjører fort i 30 sone med fartsdumper og ut i grøfta???

de finner på mye rart for å beskytte snuten..

(det fantes en tråd om dette før men jeg fant ikke tråden så laga jeg en ny)

- 87 Mitusbishi Colt chicken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pol10 er ikke helt lure heller... særlig vinter anslår fart til 130-150km/t i en 30 sone..

men si at det gikk i 100-120..

det smeller bra over fartsdumper trur jeg.. og en pol10 volvo som det var i dette tilfellet klarer ikke en 90 grader i 100-120..(det er trangt der)

Mener at det er sjåføren som har skylda i dette tilfellet...

har aldri sett en sak hvor pol10 har fått skylda.. men denne saken hvor med hu dama som druknet og pol10 ikke rykka ut BØR det blir en/flere polti som får skylda..

Mazda mx5 -91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at jeg har misforstått..

Men er ikke en av politiets oppgave å hindre ulykker??

Hvorfor skal en politimann som setter andres liv i fare, og som ikke minst ødelegger et kjøretøy som vi skattebetalere har betalt for, slippe unna når han begår en såpass teit handling....

Politibetjenter er oxo mennesker, og kan være uheldig og gjøre feil de oxo..

Men oss undersåtter(og gode skattebetalere) er tydligvis de eneste som blir satt til ansvar for våre handlinger... uansett om vi gjorde ting bevisst eller ubevisst...

Rettsystemet er latterlig... og norge er en politistat.... eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider