Gå til innhold

Noen plass jeg kan legge bilder?

Ranger emnet

antheus

Anbefalte innlegg

Hei.

Ettersom man ikke kan poste bilder her på bilforumet på gamlemåten, men må legge de på en server, har ikke jeg postet noen bilder. Jeg er ikke verdens beste på data, så jeg kan ikke dette med og legge de ut.

Har noen her en plass jeg kan legge bilder på?

Det har seg slik at jeg var innom verdens største Hotrod treff i Luisville nå for et par uker siden, og vil gjerne dele noen av bildene med leserene her.

Det beste hadde vert hvis jeg kan sende de på mail til noen, så kan de legge de ut, og gi meg URL.

PS: Det er snakk om over 200 bilder ;)

Men de er alle kuttet i størrelse slik at de er 50-60 Kb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.

Han kjørte rundt med hodet ut av vinduet.

Og ja..........den bråkte noe sinnsykt. Den hørtes ut som en top-fuel dragster...

Men når jeg prøver og lage en egen tråd blir det bare små kryss der bildene skal være. Hva er galt? Bruker den knappen som det står IMG, så limer jeg URL inn.

view_photo.php?set_albumName=album25&id=Hotrod04_133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by antheus

Hehe.

Han kjørte rundt med hodet ut av vinduet.

Og ja..........den bråkte noe sinnsykt. Den hørtes ut som en top-fuel dragster...

Men når jeg prøver og lage en egen tråd blir det bare små kryss der bildene skal være. Hva er galt? Bruker den knappen som det står IMG, så limer jeg URL inn.

view_photo.php?set_albumName=album25&id=Hotrod04_133

Du må legge inn URL til bildet, ikke siden. URL til bildet finner du med å høyre-klikke på bildet og se egenskaper/properties.

Riktig:

http://gallery.jallaracing.org/albums/album25/Hotrod04_107.jpg

Galt:

http://gallery.jallaracing.org/view_photo.php?set_albumName=album25&id=Hotrod04_133

Hotrod04_107.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider