AnDtHo Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 to sek skal jeg finne et bilde.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Har satt pil ved noen (!?!) av slangene på min motor.. Er sinnsykt mange.. Et kjennetegn er at de går til eller fra innsuget.. Jeg fant min lekkasje der jeg har satt en gul prikk, er et ledd under der som kobler sammen flere slanger.. Håper det hjalp deg litt.. (: Ps. Jeg vet! Orka ikke ta ut motorn når jeg sendte til lakk.. (: Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Problemet løste seg igår. Var en fillesak bare :) Hehe Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Hva var det? sliten tempgiver? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Ingen kommentar ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sublime Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Du var vel ikke i Borre/Horten i går vel, Dr_S? :cool: Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Jeg tipper.. tennplugger? :) Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Originally posted by sublime Du var vel ikke i Borre/Horten i går vel, Dr_S? :cool: Nei, det var jeg ikke :) Originally posted by gEIRA Jeg tipper.. tennplugger? :) Noe sånt ;) Nye BOSCH superplus nå iaf...ble lettet ja Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Så du manglet et blinklys på Våler.. Fikk ikke kjøre på banen jeg, måler viste 97 db, de mente bilen min bråkte for mye.. kjipt.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Så du lå bak meg i køen til teknisk, fikk ikke kjøre på frikjøring jeg. De godkjente ikke bremsevæska, rart siden den er 2 måneder gammel. (DOT 5.1) Prøvde hilse på deg da :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Originally posted by Dr_S Så du lå bak meg i køen til teknisk, fikk ikke kjøre på frikjøring jeg. De godkjente ikke bremsevæska, rart siden den er 2 måneder gammel. (DOT 5.1) Prøvde hilse på deg da :) Åh? Så deg ikke, la bare merke til en gul E36 foran meg, bytta bremseveske før jeg dro. Den var i orden, men lyden var ikke.. kjipt.. Du skulle sagt i fra, hadde verktøy og bremseveske jeg.. Kunne bytta den for deg mot et par runder på banen.. hehe.. Edit: Har alltid med verktøy og det som trengs, si ifra neste gang så ordner vi det.. (: Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg