Oshim Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Jeg vurderer sterk å senke bilen til våren.. og jeg lurer på hvor mye det bør være siden jeg skal kjøre med 15" toms felger med 195/50 dekk (takk til Zub for de forresten:) ) for å få passe bra "look" ..den bør ikke være oversenka... Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 hva med 60 ? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet November 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Tenkte på noe slik.. åssen blir det med dempere da?.. bør jeg bytte eller slipper jeg.. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 bare jenter som senker 40/60mm (no offence girls) ;) :D skal du kjøre på 15" og 195/45-15, så blir det stilig med 80mm Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet November 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Oki.. 80mm da! ...jeg går lett etter for "gruppe" press!!... hvor er sånt billig da? ...ikke Bosch metoden.... Med Tuv papper? Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by Oshim Oki.. 80mm da! ...jeg går lett etter for "gruppe" press!!... hvor er sånt billig da? ...ikke Bosch metoden.... Med Tuv papper? Det er klar dette er en dyrere løsning. Man kan kjøre med 80mm senkefjærer på originaldempere hvis du bare går for "looks" Hvis du skal ha kjøreegenskaper i tillegg er dette ikke å anbefale. Jeg vil si at tom. 60mm fjærer på originaldempere er ugunstig. Justertbart senkesett er absolutt veien å gå. Da må du dog legge i rundt 10.000kr. TUV papirer får du med Gewindefahrwerk, men jeg tviler på du får godkjent vanlige 80/60mm fjærer. Den billigste og kanskje enkleste løsningen er 40mm fjærer og originaldempere. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 med 15" kan du senke massse....:D spesielt med 195/45/15 eller 195/40/15... tror endel leverandører leverer ned til 80mm fjærer med TÜV men som DuPLoboy :) nevnte så er det kun egnet til utstilling... enkelte mener opp til 60mm er greit med org dempere men det mener ikke jeg... de slites mye fortere og kjøre egenskapene ødelegges.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet November 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 hmm... mest for looks er det ikke no særlig vits på bilen min da... blir endel kjøring liksom.. Bilen min er ingen utstillings kandidat akkurat... ganske standard. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 nitewlkr blir med i -100mm-klubben til våren :D dUpLo racing ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by LupoB0Y nitewlkr blir med i -100mm-klubben til våren :D dUpLo racing ;) :D 100mm klubben kan bli litt drøyt med 16/17" men men.... er bare å melde fra til staten at man stiller som veiskrape da så kanskje man får litt penger for det også;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by nitewlkr :D 100mm klubben kan bli litt drøyt med 16/17" men men.... husk at man er med i 100mm klubben så lenge man har mulighet til å justere ned til -100 :D Trenger ikke kjøre med det Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 hvis du ikke bare går for looks så er nye dempere og 40mm senking ok. 60 er max mener jeg, pga kjipe veier her til lands. da kan du kjøre bra hardt uten å væreredd for å subbe osv. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 bare jenter som senker 40/60mm (no offence girls) Kjære lille forvirrede Lupoboy :) NÅ har det seg sånn at jeg faktiskskal senke CRX'en akkurat 40mm. Grunnen til at jeg ikke senker mer er: 1. Jeg vil gjerne at hjulen mine skal gå rundt :) Ikke all verdens plass i hjulbuene til en CRX 2. Jeg vet ikke om du har hørt om det men, noen steder i veien ligger det en haug med asfalt oxo kalt Fartsdumper. Disse er det greit å komme seg over. 3. Ferger. Når du bor slik som jeg så må du fra en tid til annen ta ferge (om du ikke vil kjøre store omveier da). Og da synes jeg det er kjekt å bare se i fergeruta istedet for å pugge flo og fjære tid :) Kjenner noen som må det. Gørr gitt. 4. Jeg vil ligge sånn ca midt i kjørebanen. Noen senker faktisk bilen sin så mye at de må kjøre for langt til høyre eller venstre. sånn at de ligger oppå rillene som ofte danner seg på asfalt vei, skjønner? 5. Hva skjer med frontleppe og sånn om man kjører inn på en sånn fin grusvei?? Blodsenka og jævlig? Må gå en del lepper da?? Men nå er det kanskje ikke grus andre steder i Norge enn her??? Sånn ;) hehehe . Les med ett smil om munnen nå da :) Folk har blitt så sure i det siste. Skjønner ikke hvorfor ;) Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Er ikke grusveier i b(l)ærum da vet du ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by HondaBabe Kjære lille forvirrede Lupoboy :)...... Beklager hvis du følte deg truffet der.. jeg tenkte ikke så langt når jeg slang ut et slikt uttrykk.. Men siden du reagerte, så går jeg ut ifra at jeg traff et ømt punkt ;) Som du kanskje fikk med deg, så inneholdt min post både ironi OG fakta. 80mm for looks og 40mm for fornuft. Og nitewlkr.. her kjører vi kun på røde løpere, og får helikoptertransport over fartsdumper ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg