vwgolf2 Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 du er bare SENKOFIL :D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by vwgolf2 du er bare SENKOFIL :D hehe Nei... vi er DuPLofile:D :D :D at det innebærer senkofili og en hel del andre ting er en annen sak:D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CZT Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Så lenge du ikke styler for mye går det vel ann å senke 85/70 ? Sjekk her Hadde en kamerat som senka 60/60 for et par år siden... den blei lav men ikke for lav.. og han vill ha den lavere :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Jeg vil også være med i 100mm klubben! Men tror nok ikke bilen min går fremover da. Dekka skal ligge oppunder hjulbuen både forran og bak. :) Men jeg tror Volvo'en min var senket 100mm da den hadde 11stk inni.. hehe. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Min Golf 2 er senket 60mm med Jamex Sportsline senkesett (vet at det ikke er noe spess), MEN jeg orker ikke bytte hele greia, men neste gang blir det noe bedre, noe som er stivere.. 60mm synes jeg er alt for mye, og har fjærer som er 40mm som ligger i bilen min.. skal hive på nå i nærmeste framtid :) blir bra.. 60mm er litt mye, 40mm ser bilen din helt ok ut, og du kommer deg fram overalt nesten... men, så trur jeg faktisk det har seg sånn at en gti golf 2 er lavere enn en vanlig golf 2.. for når jeg ser en vanlig golf som er senka 60mm så er den omtrent like lav som en gti som er senka 40mm.. med samme senkesett osv.. så om du har en golf cl, gl.. senk 60mm.. en gti senk 40mm Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet November 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Hvis det har seg slik at du skal bytte fjører.. så skal du sikkert selge 60mm senke settet? Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by Jonte 60mm er litt mye, 40mm ser bilen din helt ok ut, og du kommer deg fram overalt nesten... 60mm er for lite på en golf2 ;) min gti16v var (ifølge Jamex) senket 60mm (noe jeg syntes var for lite).... men.. "kommer deg fram overalt nesten" med 40mm senking,sier du... jeg hadde faktisk _no problems AT ALL_ med 60mm... kan ikke huske at det skrapet nedi en eneste gang iløpet av det året jeg hadde bilen... dekka subbet ikke borti skjermene engang (205/40-16 på 7x16 ET 35 felg).... men men :D og,by the way... grunnen til at gti er lavere enn andre golf'er, er pga andre fjærskåler.... Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 En ting er sikkert. Det er veeeeeldig stor forskjell på hvor mye di forskjellige merker senker. Det spiller ingen rolle om det er Gti Gl eller cl. Er flere en meg som har erfart det. TRO MEG :D Et 60 sett kan se ut som orginal gti-fjører, et annet 60mm kan se ut som 90mm senkesett. Så det så :) Neste senkesett blir et justerbart et. (høyde) Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 Originally posted by LupoB0Y bare jenter som senker 40/60mm (no offence girls) ;) :D skal du kjøre på 15" og 195/45-15, så blir det stilig med 80mm Blæ!!! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 Min er 85 foran og 70 bak. Ittno trøbbel der i gården. :D Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 Originally posted by Jonte Min Golf 2 er senket 60mm med Jamex Sportsline senkesett (vet at det ikke er noe spess), MEN jeg orker ikke bytte hele greia, men neste gang blir det noe bedre, noe som er stivere.. 60mm synes jeg er alt for mye, og har fjærer som er 40mm som ligger i bilen min.. skal hive på nå i nærmeste framtid :) blir bra.. 60mm er litt mye, 40mm ser bilen din helt ok ut, og du kommer deg fram overalt nesten... men, så trur jeg faktisk det har seg sånn at en gti golf 2 er lavere enn en vanlig golf 2.. for når jeg ser en vanlig golf som er senka 60mm så er den omtrent like lav som en gti som er senka 40mm.. med samme senkesett osv.. så om du har en golf cl, gl.. senk 60mm.. en gti senk 40mm da kan vi jo sjekke jonte =) har senka bare 40mm på min vanlige golf 2, men har 17" på da..blir vel litt høyere da? litt.. syns vel kanskje 40mm holder i begynnlesen..får jo senke mere etterhvert.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 Min er 85 foran og 70 bak. Ittno trøbbel der i gården. Bare ett spørsmål, hvorfor senke mer fram?? Sitter ikke motoren foran da? Ergo den er mye tyngre i front enn bak? Vil det ikke da se ut som om bakenden ruver i været? Eller er drag-car stil som var meningen?? Og en liten ting, det er jo STOR forskjell på hvordan vei standarden er her i Norge, men det å senke en bil så mye at man ikke kommer seg frem vil jo være fullstendig idioti?? Vitsen med senking er jo delvis at kjøreegenskapene blir forbedret.( for å få lavere tyngdepunkt. ) Hva skjer når bilen blir senket for mye med henhold til dette? Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 Originally posted by HondaBabe Bare ett spørsmål, hvorfor senke mer fram?? Sitter ikke motoren foran da? Ergo den er mye tyngre i front enn bak? Vil det ikke da se ut som om bakenden ruver i været? Eller er drag-car stil som var meningen?? Og en liten ting, det er jo STOR forskjell på hvordan vei standarden er her i Norge, men det å senke en bil så mye at man ikke kommer seg frem vil jo være fullstendig idioti?? Vitsen med senking er jo delvis at kjøreegenskapene blir forbedret.( for å få lavere tyngdepunkt. ) Hva skjer når bilen blir senket for mye med henhold til dette? Er ikke akkurat fett med lavere bil bak da.... Dessuten er stort sett hjulbuene lavere bak på biler så med litt mer senking foran ser det penere ut...men hver sin smak :) når bilen blir senket for mye f.eks golf 1 så kan man få negativ vinkel på bærearmene og dette gir elendige kjøreegenskaper... vet ikke om dette skjer på andre biler men muligheten er der.. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 Originally posted by HondaBabe men det å senke en bil så mye at man ikke kommer seg frem vil jo være fullstendig idioti?? det er klart.. men kjører man med litt forbehold, så er det ikke noe problem å kjøre med f.eks 80mm senking. Det er klart man må se opp for kantstener o.l, men alle med litt kjærlighet i bilen passer seg for slikt uansett. Jeg kjører overalt hvor jeg ellers ville kjørt med originalfjærer. Ikke subber det i fartsdumper, garasjehus eller noe slikt. Det er klart akselavstand har noe å si, men på de fleste normale biler burde dette gå greit. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 60/40 er passe senking til golf, men ikkje kjøp jamex det suger. Senka min 60/40 å da kjemm eg akuratt inn på ferja uten å ta nedi å da er der 195/50/15 felg, og men sommar jula som er 17 er det nett passe! Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg