Silverboy Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 mmm.. fet :D :D Noe mer info om bilen?? er det 17"? G60 breddere?? ka ka? det fine med Jamex er jo at de er selvjusterende... man vil jo alltid lavere.. og det fixer de med 10-20mm automatisk senking for hvert år :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 jeje. kjører jamex nå :) får se hva jeg gjør videre.. Info om den golfen: 90 fangere, tåkelys, skjermbreddere og skjørt Bonrath monovisker og Bonrath emblemfri grill. 7.5x17" MOMO Ferrari felger skodd med 205/40 Avon ZZ dekk Jamex Sprintline dempere og 40mm/40mm fjærer Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Ja(lla)mex fulljusterebare som sitter på gullgolfen min siger ikke, men det kommer vel ikke lenger mot bakken....:D Noen som har/vet hvor man får tak i verktøyet som tilhører Jamex justerbart? Jallamex er jo konk så... men det er vel noen som har no greier igjen? Hadde vært greit med det justeringshjulet til hardheten på dempera, har ikke skrudd på det enda da men, sitter jo godt nok lissom... Hvilken vei er hardere/mykere forresten? Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 jeje. 40mm er nok :) får se hva jeg kjøper meg etterhvert. jeg vet hvertfall at det skal være dritstivt!! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 bare lurer på: har org. dempere FORELØBIG, med 40mm senkefjærer. det jeg lurer på er: hvordan går det med de org. demperene hvis jeg kjøper fjærskåler som senker 15mm til forran?? alltså 55mm forran med org. sachs dempere til golf 2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1GTI Skrevet Desember 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 Med standard sachs gass dempere så må du bytte etter et år uansett, er no forbanna dritt. Har foresten noen "pent" brukte med 35 mm jalla senkefjærer. (senker ca 60- 70mm ) Selges billig. Ottar går god for kvaliteten :D Siter Team dalatrekk rasing 99 Golf Mk4 Tdi highline 86 Audi 90 Quattro 20vt Autronic 90 Golf "Miljødiesel" 87 Golf mk1 cab (snart 16v) 83 Golf GTI Stillestående prosjekt til salgs x mange vw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Heilt topp dei fjørene, og ikkje gløym dei sjefs bra demparane som føle og å dao!:D :D :D Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Originally posted by mk1GTI Med standard sachs gass dempere så må du bytte etter et år uansett, er no forbanna dritt. Har foresten noen "pent" brukte med 35 mm jalla senkefjærer. (senker ca 60- 70mm ) Selges billig. Ottar går god for kvaliteten :D Ja.... Eg veit værtfal kvaliteten, omtrent slik som dei fleste ting du har hatt eitt år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 selger 60mm senkefjærer til golf 2 (ikke 16V)! splitter nye kjøpt på golfshop! (http://www.autospar.no) ikke kjørt med i det hele tatt! selger for brodern..så bare ta kontakt med meg for spm. eller andre ting.. pris : ca: 800 :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 Jeg tok kontakt med Gundersen Sporstcar.. Han sa at det fantes ikke andre fjærer fra Eibach en 20mm til Golf Gti 16v. Ellers gav han meg et tilbud med AP fjærer og Gule Koni Sport - 5800 rundbaut.. Hvor får jeg kjøpt de Eibach fjærene som senker 40mm? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 Originally posted by Jonte Jeg tok kontakt med Gundersen Sporstcar.. Han sa at det fantes ikke andre fjærer fra Eibach en 20mm til Golf Gti 16v. Ellers gav han meg et tilbud med AP fjærer og Gule Koni Sport - 5800 rundbaut.. Hvor får jeg kjøpt de Eibach fjærene som senker 40mm? hør med http://www.auto-trio.no Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Desember 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 Eibach Pro-Kit fjærene senker det Eibach mener er passe - om det er 20, 40 eller hva bryr de seg lite med. Kanskje de senker din 16V 20mm fremme, men de senker mye mer bak. På min Golf3 ser det ut som de senket kanskje 30mm fremme og minst det dobbelte bak. Ikke ta det så tungt, Eibach blir nok bra å kjøre på! Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Desember 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 Gratis versjonen er: -lån naboens garasje, vinkelsliper og strøm -kapp ringer så det holder -kapper du til resten av fjæra henger løst, slipper du og demontere fjærbeinet. bare ta ut avkappa ringer - du får utseende og med flaks bedre kjøreegenskaper Billig versjonen er: -kjøp hardere kortere dempere, f.eks. Koni -kapp ringer til bilen er i ønsket høgde - bilen blir lav og hard, og "god" og kjøre med. Litt dyrere enn billigversjonen: -kjøp dempere og senkefjærer - koster eit par tusen meir, og bilen blir antaglivis ikkje passe lav, eller ujevn. Så du må sikkert kappe ringer uansett Muligheten for å få det i vognkortet, godkjent og greier. Den fornuftige og smart versjonen: -kjøp gewindefahrwerk, dess fleire justeringsmuligheter dess bedre. -juster bilen akkurat slik du vil ha den - dette koster desverre litt meir, men liker du bilkjøring og tilbringer litt tid bak rattet. Og har tenkt å ha bilen ei stund. Kommer du nok aldri til å angre eit sekund på investeringa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Har 60 mm. senkefjærer til golf 2 hvis noen har behov for. De passer til min 1.6 liter, men de går nok ikke på GTI. babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Originally posted by vw2_prosjekt Har 60 mm. senkefjærer til golf 2 hvis noen har behov for. De passer til min 1.6 liter, men de går nok ikke på GTI. babyhmm? Har 60mm Jamex Fjærer. Brukt på Golf 2 Gti 16v å selge Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg