G60Turbo Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Originally posted by HolkestadRacing Er det ingen som kjører med 14"felger på golf 2? Har ikke plass! Om vi ikke snakker compomotive eller lignende da. Men kunne tenkt meg det, er jo litt å tjene på aksen samt at det jo ser freesht ut. 9x16 på mk2 er litt mye brukt nå, så det kommer vel en ny trend snart? Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Originally posted by HolkestadRacing Er det ingen som kjører med 14"felger på golf 2? Vet om en Koks-grå i Hurdal. Kjører med 8-14 Maxx. Bilen er en griselav 5d diesel. Jeg har 8-14 tilsalgs..... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1GTI Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Tenkte eg fekk leggje inn eit bilde av min "miljø" diesel med 35mm senkesett fra tridon, det sank en del..... Siter Team dalatrekk rasing 99 Golf Mk4 Tdi highline 86 Audi 90 Quattro 20vt Autronic 90 Golf "Miljødiesel" 87 Golf mk1 cab (snart 16v) 83 Golf GTI Stillestående prosjekt til salgs x mange vw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Originally posted by Polo Classic Vet om en Koks-grå i Hurdal. Kjører med 8-14 Maxx. Bilen er en griselav 5d diesel. Jeg har 8-14 tilsalgs..... hva felger skal du selge da? kansje interisert:D Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Får vel legge ved et bilde av "delebilen" min som skal hugges! Senket 80mm foran og bak... Senkesett er tilsalgs forresten! Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Originally posted by Polo Classic De fleste fult justerbare senker for mye. Da ender du opp med bærearmer og styrestag som peker i helt feil retning. Altfor mye bumpsteer osv.... Husk at det optimale er vannrette bærearmer. De med triangel, ser ut som de vanlig, bare at det er et ekstra stag som er festet i f.eks gulvet eller reservehjulsbrønnen. Når det gjelder foringer ville jeg holde meg langt unna Bonrath sine. De suger. Kommer kanskje til å kjøpe meg teflonforinger til min bil Hva vil være den ideelle senking for en GTI16V for at bærearmene skal bli vannrette? Er det 20 mm, og dette som er grunnen til at Eibach gir så gode kjøreegenskaper? Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Originally posted by Oshim Oki.. 80mm da! ...jeg går lett etter for "gruppe" press!!... hvor er sånt billig da? ...ikke Bosch metoden.... Med Tuv papper? ¨ jeg kjører på 15" 195/50... har 80 mm senka.. Gule Koni dempere og Jamex fjærer Det er stivt det:) (p.s. Har TÜV godkjenning) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg