Gå til innhold

Noen forhandlere her...

Ranger emnet

Dimnar

Anbefalte innlegg

Sitat
Originally posted by Dimnar

Som er keen på gi meg et godt tilbud på Alpine eller focal anlegg?? :D ... Er verdt et forsøk ;) .

Alt er relativt, hvorfor Alpine og Focal?

Og hva er ett bra tilbud?

Mange her synes 80 000 for ett anlegg er ett greit tilbud, mens noen synes 5000 er ett greit tilbud..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.... siden jeg er en ung student så driter jeg ikke penger..snakker om et frontsett, hattehylle høytalere og en sub til ca samla 7000 ...pointet er jo at alle forhandlere vi ha mer kjøpere...og så lenge de tjener på det så er de jo fornøyd ...som regel... Så det jeg lurte på var om en forhandler her vi jeg meg en deal om jeg kjøpte alt av han...så han kaprerer enda en kunde, er jeg fornøyd så vil jeg jo antageligvis vende tilbake til han en eller anen gang når jeg skal kjøpe noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, sant nok det, men noen forhandlere tenker også på at man ikke vil selge noe så billig at det går utover kvaliteten, for det fører til at kunden kommer igjen, vel og merke ikke så blid og fornøyd som tidligere.. Som igjen fører til at man mister flere kunder :D Noengang sett på det slik?

For 7000 kan du nok få noe, men Alpine og Focal er vel kanskje tvilsomt, ville nok godt for Lightning Audio eller noe i den duren der, der får du hvertfall noe for pengene...

Du må ha forsterker og slikt også eller? spiller?

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider