Gå til innhold

Hvilket effektanlegg høres best ut på e36

Ranger emnet

Prodius

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Lien

Lurer på hva slags effektanlegg dere har erfart som har gitt den beste lyden på en bmw e36? Oppgi hvilken motor dere har satt det på også, og evn. hvor du får kjøpt det..

Hei!!sebring høres veldig bra ut på bmw generelt,har selv laser på min is,og d er ganske ok!svendsen eksos selger laser og bygger d til deg,men ast skaffer begge men da må du evt bygge selv.ellers er remus og knall på 4 sylindren:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lien

Lurer på hva slags effektanlegg dere har erfart som har gitt den beste lyden på en bmw e36? Oppgi hvilken motor dere har satt det på også, og evn. hvor du får kjøpt det..

men hold deg til orginale katalysatoren,du får masse uorginale men du får en ulyd av mangen av de når du trakker til(calibra lyd:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som høres best ut er jo avhengig av hva du er på jakt etter. Skal du ha mye bråk og lyd kjøper du det billigste, Simons. Skal du ha skikkelig lyd kjøper du et påkostet anlegg, gjerne rustfritt. Som BMW-328 sier her, så er Scorpion veldig bra, Eisenman som han har nå, gir rå lyd!

Selv har jeg supersprint anlegg, dette bråker ikke så mye, men gir en god bromme lyd.

Its up to you :)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Performance exhaust with factory sound. Skrev det i tråden din også. De Supersprint anleggene jeg har vært bori, har ikke hjulpet noe på lyden. Men bittelitt på effekt.

Saken er, at om ikke originalt eksosanlegg er litt "flaskehals", tjener du ikke så veldig mye på et effektanlegg. Men mange er ihvertfall rustfrie, så det lønner seg å kjøpe det om du vil beholde bilen lenge.

Men sånn jeg har forstått det, så fikk du supersprint anlegget veldig billig, og da hadde jeg nok kjøpt det jeg og, og heller fjernet en potte eller noe sånt.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind.H

Performance exhaust with factory sound. Skrev det i tråden din også. De Supersprint anleggene jeg har vært bori, har ikke hjulpet noe på lyden. Men bittelitt på effekt.

Saken er, at om ikke originalt eksosanlegg er litt "flaskehals", tjener du ikke så veldig mye på et effektanlegg. Men mange er ihvertfall rustfrie, så det lønner seg å kjøpe det om du vil beholde bilen lenge.

Men sånn jeg har forstått det, så fikk du supersprint anlegget veldig billig, og da hadde jeg nok kjøpt det jeg og, og heller fjernet en potte eller noe sånt.

Javel. Har du tatt en titt under en 320i før? Neppe. Du vil ikke finne noe annet enn en svær cat. Eneste lyddempern på min er da bakre potte...

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider