Roberto Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 HJEEEEEEEEELP!!!! noen som kan fortelle meg hvorfor dynamoen min ikke lader? har hatt på 3 forkjellige dynamoer nå, og hele tiden ment at dem var sikkert ødlagt, men den siste nå var nesten helt ny, og VET at den virker, men lader fortsatt ikke.. har også testet alle ledningene, og alt stemmer.. SÅVIDT JEG VET.. :) kansje det er noen her som har et koblingskjema for 240? kan teste å legge opp nye ledninger, selv om jeg tviler på at det er det som er gale.. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 lade sikringene kanskje? sånn at batteriet ikke fårtibake strømmen? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Har du målt spenninga på den? Kan være batteriet som har tatt kvelden også. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 jordings feil? strømmen tar jo den korteste veien da..! Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Originally posted by Mambo lade sikringene kanskje? sånn at batteriet ikke fårtibake strømmen? ja, ladesikringene har jeg ikke skjekket.. *teste det nå* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Originally posted by nissan s13 Har du målt spenninga på den? Kan være batteriet som har tatt kvelden også. jeg har også flett nytt bateri så.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Originally posted by tosk jordings feil? strømmen tar jo den korteste veien da..! Alle problemene kom da jeg monterte et "lite" anlegg i bilen, men jeg har koblet det av igjen nå for å teste om det var jordingen på det som var dårlig, men det hjalp lite.. :( alle andre jordingene mine ser ut til å vere helt knall.. så det er et virkelig mysterium dette her.. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Mener å huske at det er sagt at bilen ikke lader hvis pæra til ladelampa er gåen. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Originally posted by Gromit Mener å huske at det er sagt at bilen ikke lader hvis pæra til ladelampa er gåen. stemmer nok det, Men hvis du har til gang til multimeter så ta å mål direkte bak på dynamoen mens motoren går, pass på fingra! Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Originally posted by Robert HJEEEEEEEEELP!!!! noen som kan fortelle meg hvorfor dynamoen min ikke lader? har hatt på 3 forkjellige dynamoer nå, og hele tiden ment at dem var sikkert ødlagt, men den siste nå var nesten helt ny, og VET at den virker, men lader fortsatt ikke.. har også testet alle ledningene, og alt stemmer.. SÅVIDT JEG VET.. :) kansje det er noen her som har et koblingskjema for 240? kan teste å legge opp nye ledninger, selv om jeg tviler på at det er det som er gale.. :/ Hva måtte du ut med for disse dynnamoende dine? Jeg kjøpte en ny en fra torshow, og måtte ut med 3800 minus de 500 i panten (som jeg forøvrig ikke har levert inn enda) forbanna dyrt! Noen som forresten vet om man kan levere brukte dynnamoer på torshow og få igjen 500 i pant per man leverer inn uten å kjøpe ny? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg