Bård Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Jeg mener å ha sett at de på CDCardic solgte en form for nøttetreimitasjon-folie. Selges slik folie fortsatt på CDCardic, og finnes det eventuelt noen andre steder slikt selges? Noen som har erfaringer med dette? Slik skal passaten se ut: I tillegg lurer jeg på om det finnes å få kjøpt tape-rull med krom-"farge", og hvor dette eventuelt selges. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Huff da:D Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet November 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Jeg antar at denne folien skal være mulig å ta av, ihvertfall hvis jeg tar såpe og vann på klistersiden før jeg tar den på. Da vil det bare være å ta den rett av hvis resultatet ligger i negativ retning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Super-bump. Bygger bobil av en kassevogn, og kunne tenkt meg å kle finèrplatene som jeg har bygd innredning av, med en litt mer fancy f.eks. eikefolie eller en eller annen trefolie. Noen som vet hvor dette kan skaffes? Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Oslo Finérfabrikk og Norsk Tre- og Finérimport kan bidra med EKTE trefiner, enten du vil ha furu, valnøtt, eik eller mahogany. ;) Dersom du av en eller annen grunn ønsker folie istedet kan du stikke innom nærmeste bildekorfirma, de skaffer som regel alt mulig rart innen folie og kan sikkert bestille inn en rull fake-tre i passende lengde til deg. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Da hører jeg med de først ;) Takk :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Sjekk med sjapper som selger høyttalerbyggesett! Eltek, Ljudia osv. Mener bestemt å ha sett det der... Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg