Gå til innhold

Vestfold: Post bilder av bilene deres.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Siden bildene i mine tidligere post forsvant, så legger jeg ut noen nye...

Et fra igår:

mainpic_shell_frontleft.jpg

EDIT: Merkelig, men har fått PM fra flere som sier at bildene mine ikke vises... De vises forresten ikke på min egen PC heller...

Merkelig det der... Alle andre sine er å se... :\

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil at Bobla er noe av det Volkswagen virkelig gjorde riktig, og noe som de ikke har klart å "reproduce" siden 70 tallet...

Hvordan klarte de å lage "skjønnheter" som Karmann Ghia (er det riktig? Tenker på den coupe saken) og Beetle, og idag klarer de lage ikke annet enn forferdelig mikk-makk?

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by S-2000

Uten tvil at Bobla er noe av det Volkswagen virkelig gjorde riktig, og noe som de ikke har klart å "reproduce" siden 70 tallet...

Hvordan klarte de å lage "skjønnheter" som Karmann Ghia (er det riktig? Tenker på den coupe saken) og Beetle, og idag klarer de lage ikke annet enn forferdelig mikk-makk?

Liker din smak. jeg oxo hater Golf 2 og lignende. Sikkert bare for at det kryr av dem. de er som mygg, iriterende og mange.

Honda Civic Coupe 1,6 EX med turbo

MG F 1,8 : Kondemnert

Honda Civic 1,5 LSI (B18C-R): Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen sier jo at 21 millioner mennesker kan ikke ta feil, men det betyr nok ikke at bobla er verdens beste bil.. men den er pretty-darn-close! :D Enkel konstruksjon, genial fremkomlighet og utrolig moderne når den ble lansert i 1938.... hvilke andre biler hadde alublokk, alu topper, smidd veiv, smidd svinghjul , og smidde råder på den tiden...? eller nå for den saks skyld?

Men jeg er eing at det gikk utfor på søtti tallet, økonomifolket tok over showet... da ble det forhjulstrekk og null innovative løsninger...

Men mikk makk.... nah, den er jeg ikke med på... det funker jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Muggi

Liker din smak. jeg oxo hater Golf 2 og lignende. Sikkert bare for at det kryr av dem. de er som mygg, iriterende og mange.

vil også påstå at det begynner å bli endel civicer i vestfoldsområdet nå i senere tid...med veldig veldig smakløs styling.

og å si at volkswagen idag bare lager mikk-makk er jo helt på jordet etter min mening.. men så har jo jeg ett hjerte som kun banker for VAG da.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fortsatt telle antall Civicer i Larvik på en hånd, og jeg trenger ikke gå lenger enn å stikke hue ut vinduet og se i gata mi så har jeg telt opp til hele 7 stk. Golf!

Men at det har kommet Civic'er med smakløs styling, og i shabby eksemplarer i det siste, skal jeg være den første til å innrømme, og ta sterk motstand fra... Jeg har ikke mye til overs for folk som rævkjører bilene sine gjennom sentrum for å vise frem "gromlyden" på 1.4l på 90 hester eller hva nå de ønsker å få frem... Men derimot, la oss være ærlige og si at dette dreier seg om maks to-tre stykk... Jeg møter fortsatt på harrytasser som tror Golf GTi'en sin er en fullblodssportsbil og drar alt på jord, og skal på død og liv ligge tett opp i ræva på meg i trafikken opptil flere ganger daglig... Tragisk? Ja...

Uansett, så er det i mine øyne ikke blitt produsert noe annet enn muligens Bora og Tuareg (Cayenne lookalike) som har vært "pene" fra VW de siste 20 åra...

Jeg står fortsatt for at bobla og Ghia'en er lekre, men at jeg ikke har sett mye tegn til verken kvalitet eller design fra VW siden... :)

Min mening, og dere skal gjerne få lov til å være uenige... :)

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke mye til overs for folk som rævkjører bilene sine gjennom sentrum for å vise frem "gromlyden" på 1.4l på 90 hester eller hva nå de ønsker å få frem...

Jeg må smile hver gang jeg ser en av disse guttene... japansk bestemor/konebil med 5" utblås... og det verste er at de må kjøre som idioter for å få den "rette" lyden...

Verre er det med oss som må kjøre med egg på gaspedalen for å ikke vekke de døde... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fortsatt telle antall Civicer i Larvik på en hånd, og jeg trenger ikke gå lenger enn å stikke hue ut vinduet og se i gata mi så har jeg telt opp til hele 7 stk. Golf!

hvis du greier og telle antall civicer i larvik på en hånd så må jeg nesten se de hendene dine ;) (selv om jeg skjønner hva du mener) men blir helt feil og sammenligne stylede civicer med ant. org. golfer i larvik..da sier det seg selv..og vil desuten si at i mine øyne går det ikke så mange stylede golfer i larvik. I mine øyne er IKKE 90 fangere styling. :cool:

min mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider