Gå til innhold

stort bil treff på lillehammer.

Ranger emnet

paul van dyke

Anbefalte innlegg

Endelig så høres ryktene ut som om det vil bli noe som de hadde på hamar.

Ingen vet hvor mange som kommer etter som det er litt kaldere ute for tiden men noen biler kommer uansett.

FREDAG 27 august er rykte om at det kommer biler på strandtorget på lillehammer.

send meldinger videre og spre rykter.

hvis de får til dette på lillehammer er det bra.

møte kl 21:00 på strandtorges parkerings plass 27 august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet lite lite som mange andre. er ikke sikkert det er noe arangsjert men mange vet om det.

prøvde å komme i kontakt med noen fra den lille byen der men har ikke fått noe svar enda.

men mange vet jo om dette da så det burde være noe til treff.

jeg skal ta turen for å se. om det ikke skjer noe så får man bare gå å se litt og prate med noen.

det er jo noen virkelig råe motor vogner fra dalen da som sikkert kommer.

vi får krysse fingerne å se hva som skjer og spre rykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var i svinesun lørdag og sto der med dama da vi skulle kjøpe ny spiller til bilen og jeg spurte om det var mye nordmenn der om dagen for å kjøpe bil utstyr og da sa dama bak disken at det hadde vert flere fra hedemark og oppland der for å stasje opp bilen til treffe så der fikk jeg høre det først og på sone 2 catten var det oxo noen volvo fan som sente meldinger om noe på strandtorge plassen i byn der.

hmm. kan hende at det ikke er noe men jeg kjenner flere som skal dit så jeg tar turen selv jeg for turen sin del.

kan altids bli en råner for en kveld jeg oxo. har ikke vert i lillehammer før så man kan da se hvor stooooort det er der ;) he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kødder du eller?

Har ikke hørt noe som helst om noe treff på Lillehammer denne dagen jeg men... kjenner flere på Lillehammer.. dem har heller ikke hørt noe om dette her...

DESSUTEN.. det er Hamar Mart`n denne uka og regner med at mange folk skal til hamar denne dagen.

Tviler sterkt på at dette blir noe i nærheten av det som var på hamar sist men...

Men lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider