Gå til innhold

Hva mener dere??

Ranger emnet

Chrysler

Anbefalte innlegg

kan være skrudd ja, vet jo aldri.. den har jo ny lakk og kalesje og det er ikke billig... men hadde aldri gitt 80 000 for denne bilen, får en pen VR6 for den prisen. for å gi deg en sammenligning, jeg betalte 49 000 for min 92mod 1.8gl som var nesten strøken, kjørt 220 000km at prisen stiger 30 000 på 2 år er jeg ikke helt med på ;) men til gjengjeld så har den 25hk mer enn min viss dette er rett da?

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett ingen u-pris på den cabben.. sjekk bare rundt på hva en '94 cab går for med 2.0 8v motoren og med den km standen.

Om den er skrudd er jo enkelt å finne ut av, den har vel vært på service hos Møller opp i gjennom årene.

Uansett, ny lakk og ny kalesje er ikke billig, så det er jo greit at tidligere eier allerede har fikset.

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mono

kan være skrudd ja, vet jo aldri.. den har jo ny lakk og kalesje og det er ikke billig... men hadde aldri gitt 80 000 for denne bilen, får en pen VR6 for den prisen. for å gi deg en sammenligning, jeg betalte 49 000 for min 92mod 1.8gl som var nesten strøken, kjørt 220 000km at prisen stiger 30 000 på 2 år er jeg ikke helt med på ;) men til gjengjeld så har den 25hk mer enn min viss dette er rett da?

Det er 115hk sjekket i vognkortet (har prøvd den)

Ser helt strøken ut inni, ikke slitt noen steder. De bildene som ligger på nettet er ekstremt dårlige, ser mye bedere ut real.. (utvendig altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ClusterOne

Slett ingen u-pris på den cabben.. sjekk bare rundt på hva en '94 cab går for med 2.0 8v motoren og med den km standen.

Om den er skrudd er jo enkelt å finne ut av, den har vel vært på service hos Møller opp i gjennom årene.

Uansett, ny lakk og ny kalesje er ikke billig, så det er jo greit at tidligere eier allerede har fikset.

Hvordan finner jeg ut om den er skrudd da?? Det jeg lurer på er om den er skrudd før den kom til norge.. !! ?

Jeg sjekket listeprisen på golf cab 2.0l 115hk 1994mod 130 000 km, sto 112 000.. skjønner jo at jeg ikke kan gå ut i fra den prisen...men greit å vite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det virker som denne bilen er ett godt kjøp... var det hos forhandler denne stod? da får du vel en viss garanti viss noe skal gå galt og du kan vel kreve en NAF test?

Er privat, NAF test er bortkastet.. Har tatt det på flere biler, skulle tro de hadde standar skjema de sendte ut.. Men kan hende jeg har vært uheldig da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, jeg har heller ikke brukt naf, men kunne nok spart meg for noen kroner ved å prute.. for eks på min bil, skulle visstnok ikke være kollisjonsskadet, men har merket at det er litt stor glipe mellom fanger og kaross... idag var jeg hos møller å fikk ut historikken på bilen... har vert kollisjonskadet der skaden har vert taksert til 20 000,- men står ikke hva som er gjordt med bilen...

Husk også at folk lakker opp bilene for å lure kjøper til å tro at det er en fin og strøken bil, vet om mange som har gjordt det, skaffet seg en hel lakkering til 5000,- kr og tjent bortimot 20 000.- på og selge bilen i "strøken" stand.

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, jeg har heller ikke brukt naf, men kunne nok spart meg for noen kroner ved å prute.. for eks på min bil, skulle visstnok ikke være kollisjonsskadet, men har merket at det er litt stor glipe mellom fanger og kaross... idag var jeg hos møller å fikk ut historikken på bilen... har vert kollisjonskadet der skaden har vert taksert til 20 000,- men står ikke hva som er gjordt med bilen...

Husk også at folk lakker opp bilene for å lure kjøper til å tro at det er en fin og strøken bil, vet om mange som har gjordt det, skaffet seg en hel lakkering til 5000,- kr og tjent bortimot 20 000.- på og selge bilen i "strøken" stand.

Ja, sant nok.. Men er alltids noe som KAN være gjort med bilen du kjøper.. Kan helle begge veier det.. Får satse på at det blir et bra kjøp.. Dere skal få høre mer fra meg..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider