Torky Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Steeda Mustang Siter - '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen. - '68 Ford Mustang HT, hobbyen. x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet) - '76 Lada 1500S (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Gi meg!! :cool: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Lurer på om den kan fåes med grønne skilter? Evt hvis vi bygger opp taket àla Honda CRV??? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 wtf? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 :D Nå ble det liv.. tenker jeg..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by Air 63 GJØR NOE HER!!! Legg ut noen fete bilder av Am-cars eller no!! Her trengs mere liv!! :D Denne har oxo V8.. :) Den kommer under "eller no".. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 24, 2002 Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 Quiz1: Sideventilert Ford med Ardun topper???? Quiz2: Tucker???? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet November 24, 2002 Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 Originally posted by Mondeo Quiz1: Sideventilert Ford med Ardun topper???? Quiz2: Tucker???? Quiz2: Jepp.. En tucker... det står oxo en tucker til bak der...+2 til som man ikke ser i bildet. Var på en "Tucker-day" hvor de hadde samlet noen tucker's og hadde foredrag fra folk som hadde jobbet med disse bilene. Quiz1: Ikke helt det nei... Neste hint er at dette bilmerket faktisk har kobling mot Tucker'en hvis jeg ikke tar helt feil. se oxo på neste bilde:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Forhjulstrekk? Eller 4x4? Har ikke peiling på hva det er jeg Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Quiz: Er det en Cord? Tror Tucker hadde noe med den å gjøre. Brukte han ikke Cord-motor i den derre racerbilen? Eller ville helst ha gjort det? Husker ikke helt. Kanskje jeg bare roter...... Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Originally posted by Hot Rod Quiz: Er det en Cord? Tror Tucker hadde noe med den å gjøre. Brukte han ikke Cord-motor i den derre racerbilen? Eller ville helst ha gjort det? Husker ikke helt. Kanskje jeg bare roter...... det er en cord ja.. 810 eller 812 (husker ikke hvem som var cab utgaven) rundt 1937 modell tror jeg.. De første tuckerene hadde samme elektrohydrauliske girsjalter som Cord'en... var vel noen ingeniører som fortsatte hos tucker. En bekjent har en slik Cord (han hadde et prosjekt til som han solgte). "vippe" lyktene åpnes med sveiver som sitter på hver side av dashboardet. Det er svinaktig dyrt å holde på med cord... han kompisen var ganske deppa når estimatet måtte justeres opp med rundt 40000 norske.. men en artig bil er det..selv om ikke hans har kompressor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spinn Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Ja, jeg har ikke vært her inne siden mai og lirt av meg noen gloser....... Men når jeg siden Mai har hatt valget mellom å sitte og trykke foran en dataskjerm, og å... -sveise siste rusten på gulvet i Mustangen.... -sveise inn bur, 10-punkt.... -bygge 4-link bakakseloppheng.... -modifisere hjulbrønner.... -bygge ihop og montere en 427 sideoiler i en A/C-Cobra -Prøvekjøre nevnte bil..... :D -hente de to siste pallene med betar til bilen.... -fly rundt på hobbyverkstedet og pusle, sveise, slipe, lakkere... -sitte med 5-6 gode kompiser på "gutterommet" på verkstedet og ljuge og skrøne om alle BMW'ene og Audiene som gikk på en smell i byen den varme sommernatta....ut fra lyskrysset....:cool: -ha biltilsynet på besøk i verkstedet, med angsten som nesten kveler deg....og etter to timer sier mennene fra synet: Nydelig! Bare å lakkere denne. Vi godkjenner disse ombygningene! Da er ikke mitt valg vanskelig!!!!!!!!! Nyt Livet, Kjør Hardt!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Siter live to drive... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Originally posted by spinn Ja, jeg har ikke vært her inne siden mai og lirt av meg noen gloser....... Men når jeg siden Mai har hatt valget mellom å sitte og trykke foran en dataskjerm, og å... -sveise siste rusten på gulvet i Mustangen.... -sveise inn bur, 10-punkt.... -bygge 4-link bakakseloppheng.... -modifisere hjulbrønner.... -bygge ihop og montere en 427 sideoiler i en A/C-Cobra -Prøvekjøre nevnte bil..... :D -hente de to siste pallene med betar til bilen.... -fly rundt på hobbyverkstedet og pusle, sveise, slipe, lakkere... -sitte med 5-6 gode kompiser på "gutterommet" på verkstedet og ljuge og skrøne om alle BMW'ene og Audiene som gikk på en smell i byen den varme sommernatta....ut fra lyskrysset....:cool: -ha biltilsynet på besøk i verkstedet, med angsten som nesten kveler deg....og etter to timer sier mennene fra synet: Nydelig! Bare å lakkere denne. Vi godkjenner disse ombygningene! Da er ikke mitt valg vanskelig!!!!!!!!! Nyt Livet, Kjør Hardt!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Hey, heyy!! Lykke til videre med prosjektet da. En kompis får ikke lov å bygge om noe mere, og særlig ikke forstillinga si, fordi han har gjort for mye rundt bakstilling og kupé. :rolleyes: Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Originally posted by Ratata Hey, heyy!! Lykke til videre med prosjektet da. En kompis får ikke lov å bygge om noe mere, og særlig ikke forstillinga si, fordi han har gjort for mye rundt bakstilling og kupé. :rolleyes: BIR?? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg