Ratata Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Originally posted by Air 63 BIR?? Jupp :rolleyes: Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Hva skjer med bilen da a? Bare stripa? Eller dropper han hele greia? Han sa jo at mye av greia var å ha den på gata.. :( :( :( Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Originally posted by Air 63 Hva skjer med bilen da a? Bare stripa? Eller dropper han hele greia? Han sa jo at mye av greia var å ha den på gata.. :( :( :( Blir gatebil ja :D Men nå er en til på G litt nedimellom :D :D og den blir enda værra hvis det blir gjordt da :rolleyes: Erik A Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Originally posted by Era Blir gatebil ja :D Men nå er en til på G litt nedimellom :D :D og den blir enda værra hvis det blir gjordt da :rolleyes: Erik A Åjasså?? Kuult!! hapyhappy I Tbg-traktene eller?? Åssen bil? Åssen motor? Åssen kasse? osv.. :cool: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Originally posted by Air 63 Åjasså?? Kuult!! hapyhappy I Tbg-traktene eller?? Åssen bil? Åssen motor? Åssen kasse? osv.. :cool: Rolig nå hehe. Litt lengre sør ;) Chevy... Motor uvist samme med kasse muligens over lyst gass mata gamle motoren min :D :D :D Hvis jeg får den jeg vil ha ;) Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 siden det er folk her fra Tbg.. Er det noen av dere som kjenner til (eller er) han som hadde den '55(56?) 4 dørs oransje(husker ikke helt...rullemalt) chevyen ? Delte garasje med han og noen andre en liten stund.. garasjen lå like ved essoskogen/ Skallevold.. var en El camino og en camaro(?) cab i garasjen der oxo.. samt mye hamp(tau) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Originally posted by 964C2 siden det er folk her fra Tbg.. Er det noen av dere som kjenner til (eller er) han som hadde den '55(56?) 4 dørs oransje(husker ikke helt...rullemalt) chevyen ? Delte garasje med han og noen andre en liten stund.. garasjen lå like ved essoskogen/ Skallevold.. var en El camino og en camaro(?) cab i garasjen der oxo.. samt mye hamp(tau) Kjenner han ikke, men sett bilen.. Den er FET!! :D :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Originally posted by 964C2 siden det er folk her fra Tbg.. Er det noen av dere som kjenner til (eller er) han som hadde den '55(56?) 4 dørs oransje(husker ikke helt...rullemalt) chevyen ? Delte garasje med han og noen andre en liten stund.. garasjen lå like ved essoskogen/ Skallevold.. var en El camino og en camaro(?) cab i garasjen der oxo.. samt mye hamp(tau) Husker den bilen ja, og mener det er broren til en jeg kjenner, som jeg da ikke husker navnet på. Kåre kanskje? Eller .....uhhh... ! Horten-folk tro? Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Originally posted by Ratata Husker den bilen ja, og mener det er broren til en jeg kjenner, som jeg da ikke husker navnet på. Kåre kanskje? Eller .....uhhh... ! Horten-folk tro? Han bodde på skallevold... litt opp mot ringshaug.. Bodde på Skallevold en stund jeg oxo.. men så ble det brudd med dama jeg bodde sammen med der.... etc etc.. Var med på 1. mai treff med den bilen... manglet interiør... eksosen fikset vi rett før vi skulle kjøre... skikkelig tvilsomt hjemmemekk... men den holdt frem/ tilbake iallefall, men støynivået var høyt. Kompisen hadde en blå metallic camaro(?) cab med stor motor... den var litt i deler når jeg delte garasjen med de. Synes den var litt kuul den chevyen... litt sånn rockabilly unrenovert.. tror han ga rundt 35-40 for den (Vestlandet tror jeg.) Har vært i holmestrand og hentet italiensk leketøy idag...ikke mitt leketøy, men jeg skal passe på den frem til sommeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Noen som har sett denna eller veit hvor bildet kan være tatt? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2002 Hårete toppdeksel :D :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Fortsetter litt jeg.. Denna Vetta er tilsalg for 160 000 Skr!! Ser passe teit ut når hue stikker opp av t-taket.. :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Siden den ikke har V8, men jeg bare MÅ legge inn et bilde av nybilen: '96 Astro vare 97000 km pris 95000kr. Synes ærlig talt det var mye bra bil for pengene. Sæelig etter å ha brukt den etpar uker. Kona er overbegeistra og vil helst at jeg tar Carina'en på jobb.... Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Har ikke tid til å sitte foran pc`n, må skru bil nå. Sommeren kommer og bilen SKAL være klar!:) Sikkert flere her som heller drar å skrur enn å drive innpå her..... Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Originally posted by VEPSEN Har ikke tid til å sitte foran pc`n, må skru bil nå. Sommeren kommer og bilen SKAL være klar!:) Sikkert flere her som heller drar å skrur enn å drive innpå her..... hehehe Jeg sitter her og venter på frakt-og-toll-frie varer fra US. Må jo bare ha bremser.... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg