Gå til innhold

Bilder fra Hotrod treff i Luisville

Ranger emnet

antheus

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Da var årets treff for den amerikanske hotrod klubben over, og jeg fikk tatt veldig mange bra bilder.

Årets treff var det niende året på rad, og det blir bare større og bedre for hvert år.

Antall storheter og kjente bilbyggere var enormt, og sjangsene til og lære var hele tiden tilstede.

Hvis noen av dere har følt med på "Rides" på "Discovery" vil dere kjenne igjen denne mustangen. Den er bygget av Troy, som i "Rad rides by Troy". Og er en eldre mustang, som er benyttet ny teknologi, for og gi bilen en ny vår.

Hotrod04_154s.jpg

Boyd var der med egen lastebil, som var lastet til bredden med felger og annet stash...

Hotrod04_173.jpg

Nitto var der med fete biler og raske damer, eller var det omvendt?

Hotrod04_139s.jpg

Og selvfølgelig Hotrods så fete at man får tårer i øynene.

Hotrod04_185.jpg

Her finner du hele galleriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by antheus

For og se på biler, er vel en god nok grunn? ;)

Legger ferien min opp slik at det passer med treffet.

Får oppleve den amerikanske landeveien og besøke slekt og venner.

Hørtes meget kult ut :)

Kunne tenkt meg å reise til statene en gang.. hvordan er ting der? heh.. vet det har mye å si hvor man er.. men.. :)

Er det veldig mye treff/show's o.l. rundt om kring der om sommeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sinnsykt mye som skjer. Og man finner noe for enhver smak. Import treff, muscle car treff, treff med tyske biler osv....

Jeg vil absolutt anbefale deg og dra litt utenom de vanlige turiststedene. Det blir litt plastikk noen av de stedene.

Jeg trives best i Sørstatene. Det er ikke så mye stress der, og de fleste er utrolig hyggelige med turister. Luisville ligger i Kentucky.

Lei en bil og kjør rundt.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider