Jens Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Noen som har tall på hvor mange det er av disse i Norge i dag? Hvor lenge ble de produsert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 frem til 10/81 Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Takker...Du vet ikke hvor mange det er igjen av disse i Norge i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 få, hehe Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Originally posted by TurboPolo få, hehe Hehe, var det jeg regnet med...Har en kamerat som har kjøpt seg en -74 Scirocco i helga, skjønner du ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Originally posted by Jens Hehe, var det jeg regnet med...Har en kamerat som har kjøpt seg en -74 Scirocco i helga, skjønner du ;) mmmm, veteran og greier da :) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Originally posted by Jens Hehe, var det jeg regnet med...Har en kamerat som har kjøpt seg en -74 Scirocco i helga, skjønner du ;) Gul, bredda? :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Originally posted by bjirn Gul, bredda? :P fra vestfold som stod på autodb? :p Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Originally posted by bjirn Gul, bredda? :P Er ikke den gule som har vært til salgs en stund (heldigvis) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet August 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Den gule er et godt eksempel på hvor fælt 80-talls styling kan være... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Originally posted by Jens Den gule er et godt eksempel på hvor fælt 80-talls styling kan være... Skikkelig 80-talls styling er kult så lenge det er gjennomført. Så en 83 Golf Kamei X1 til salgs for litt siden. Ganske spesiell og kul bil som bør taes vare på. Ikke alle kan ha små baklyter og kromfangere heller.. Men sånn GTO-dritt som er å få til Golf 1 osv (er vel noe sånt som er på den gule 'roccoen) er bare grusomt. Bil-voldtekt er et passende ord... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74SciroccoTS Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Originally posted by Jens Hehe, var det jeg regnet med...Har en kamerat som har kjøpt seg en -74 Scirocco i helga, skjønner du ;) Je også har sånn bil. Registrert i 1974. Har restaurert den nå i 10 år, og enda ikke fått lakkert den. :) Samtidig så dukker det stadig opp fler av dem ser jeg, kansje det er bare at jeg legger lettere merke til dem når jeg har en sjøl.:rolleyes: Siter 2000 VW Passat 1.8T 1974 VW Scirocco TS 1974 VW K70 LS VW K70 Forum min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg