spinn Skrevet April 6, 2002 Rapporter Share Skrevet April 6, 2002 Hei Marius ! Hva med å legge inn et forum for dragrace , under -=Bilsport=- ?? Det er noen av oss som liker dette også :) Hilsen Spinn aka Lars Erik (og Gormie) Siter live to drive... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 6, 2002 Rapporter Share Skrevet April 6, 2002 Jepp kan jo gjøre det... jeg tror jeg sletter Dragrace fra Dragrace/Streetrace så bare blir det Streetrace, så blir Dragrace i Bilsport der det hører hjemme :op takk for tipset! Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spinn Skrevet April 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2002 Dette høres bra ut :) Stå på, Knall forum ! :D Psst: Jeg driver å bygger meg en 10 sek, Gate regga Mustang mod 66, selv :) Spinn aka Lars Erik Siter live to drive... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg