Gå til innhold

8,5x19" RH/AMG med 235/245 dekk

Ranger emnet

Baldrick

Anbefalte innlegg

4 stk 8,5x19 ET35, 5x112 (Passer bl.a. Passat, Audi, Mercedes)

2 stk 235/35-19 Bridgestone S03 (kjøpt i mai for 5200 kroner)

2 stk 245/35-19 Hankook Ventus

1 felg må sveises (koster ca 500 å fikse hos Sarpsborg Karoseri 1 felg har såvidt borti fortau og dermed små hakk i klarlakken, de 2 siste er strøkne (den som må sveises er også strøken utseendemessig)

Selges 9000 eller bud, kan ta bytte i 17 eller 18" med 5x112

passat.jpg

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde kanskje sendt regning til statens vegvesen siden det var takket være de den røyk.... ett hull i vegen som jeg ikke såg og tilhørende skarp kant gjorde at den ene felgen fikk en 4-5 cm lang sprikk på innsiden. Merket ikke med en gang hva som hadde skjedd og kjørte med felgen ca 1 uke etter uhellet, merket bare at luften sakte men sikkert lekket ut. Først når jeg tok av felgen såg jeg hva som hadde skjedd.... Har ikke merket noe som helst til kast eller noe i felgen i etterkant.

Kan være interesert i bytte i felgene dine... send mail med bilder og litt mer info til einser@broadpark.no så kan vi ta det derfra evt :)

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

Jeg burde kanskje sendt regning til statens vegvesen siden det var takket være de den røyk.... ett hull i vegen som jeg ikke såg og tilhørende skarp kant gjorde at den ene felgen fikk en 4-5 cm lang sprikk på innsiden. Merket ikke med en gang hva som hadde skjedd og kjørte med felgen ca 1 uke etter uhellet, merket bare at luften sakte men sikkert lekket ut. Først når jeg tok av felgen såg jeg hva som hadde skjedd.... Har ikke merket noe som helst til kast eller noe i felgen i etterkant.

Kan være interesert i bytte i felgene dine... send mail med bilder og litt mer info til einser@broadpark.no så kan vi ta det derfra evt :)

Mye dårlige veier ute å går.Huff.

Er egentlig min bror som trenger felger til sin Passat V6 tdi, så må nesten høre litt med han først om åssen vi kan gjøre det.

Vinteren kommer jo snart, og da trenger jeg jo S4 felgene på min A4!!HeHe.

Men han har jo no orginale Passat 16" da??Med sommer dekk??

Jørn

06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line

Protected Movement - with Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

Org 16" Passat felger er aktuelt det men må da selvsagt ha penger imellom.... er samboeren som bruker bilen og hun er lei av store felger :)

Denne prisen på 500 kr for rep, har du fått bekreftet det eller??

Og hvor mye skal du ha imellom eventuellt da på Passat felgene?

Felgene er helt strøkne, men dekka litt slitt!

Jørn

06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line

Protected Movement - with Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider