ZirZ Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Originally posted by nrd ka har du gjort med understellet då? Powerflex foringer foran (alle,Poly), Gulepoly bak (alle), Kyb gass dempere foran og bak, vogtland senkefjærer (40mm) 4x4 bremser (skiver foran og bak), Diff sperre (75%), nye bærearmer (foran). ;) Prøv å heng etter i svingene ;) Siter BMW 523 E39 97mod Ford Sierra 3dørs 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Bilde av bruksbilen, 1 år gammelt bilde så har skjedd litt forandringer... Andre bilen min, prosjekt 16v Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Bergenser er jeg ikke, men siden jeg nå bor midt i sentrum, så våger jeg meg på å legge ut litt bilder av bilen min: Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Her er bilen min... Den er ikke gjort noe med enda, men skal bli bedre etterhvert.... Planene er (for nå): Senking Sote ruter Halvsota baklykter Annen grill Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 På tide med litt flere sotrabiler her inne!! faen heller.. hiver meg på! og og Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by Tommeliten Planene er (for nå): Senking Sote ruter Halvsota baklykter Annen grill og like felger bak? Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by The Mazta' Bergenser er jeg ikke, men siden jeg nå bor midt i sentrum, så våger jeg meg på å legge ut litt bilder av bilen min: Synes egentlig ikke disse bilene er så særlig fine jeg, men bildene var jævli tøffe!!! (spesielt det første...) Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Div info om bilen: Understell: Bilstein Sport dempere, senkefjærer. 25 mm krengningsstag foran, 25mm krengningsstag bak. Diff brems på bakakslingen (100Nm) Motor: B230K Borret til 2,4L, ET tenningsanlegg, Mahle stempler, grovere råder. Balanserte råder og stempler sammen med veivaksling, svinghjul og clutch. Planet blokk, portet topp, ventiler felt opp i toppen for å ikke slå ned i stemplene, hvassere cam. To doble Weber 48mm forgassere med carbon luftinntak, grenrør og 2,5\ eff. anlegg. Bilen er bremset i en ny og presis bremsebenk. 215HK i motor og 189HK i bakhjula. Interiør: R-Sport setetrekk foran og bak med nakkestøtter. Styling: Frontspoiler og bakspoiler av V70 2000 mod. Kanalskjørt med samme stil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Masse fete biler her :) Noen som legger merke til att bergen leder -> Post bilder av bilen(e) deres <- trådene? :D Menmen, syntes det er en fin måte og se bergens bilene på. Blir lixom litt artig om og få sett de på veien :) Kan forresten flekke opp noen bilder av den nye corolla gt'en min jeg handlet for noen dager siden, men må få nye batterier i kameraet mitt , men skal ta det senere i morra. l8r folks.. Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by J-Unit og like felger bak? Har jo like felger til alle dekkene. Men jeg hadde bare tatt på sommerdekk foran på den siden når det bildet ble tatt.. Så da hadde jeg tre piggdekk og et sommerdekk på (kjørte ikke rundt sånn) Var flere fete biler her ja. Det er bare til å slenge seg på folkens.. Så får vi se hva bergenserne er gode for :D Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by ZirZ Powerflex foringer foran (alle,Poly), Gulepoly bak (alle), Kyb gass dempere foran og bak, vogtland senkefjærer (40mm) 4x4 bremser (skiver foran og bak), Diff sperre (75%), nye bærearmer (foran). ;) Prøv å heng etter i svingene ;) Jeg kan prøve jeg! Om du vil kjøre mot meg på min hjemmebane da :D Mener det bare litt halvseriøst da.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossigjengen Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 her e en nord norsk bil.. we have the real stuff.... Siter - BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740 x toyota carina e 2,0 x opel kadett gsi http://www.dekklageret.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Har den bilen der noe med Bergen å gjøre då???:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 et lite bilde av bilen min tatt med mobilkamera.. volvo 240 b21at Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 har tatt nye bilder av granadaen no,(som forresten er tilsalgs) til salgs her Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg