Gå til innhold

Bergen: Post bilder av bilen(e) deres

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by nrd

ka har du gjort med understellet då?

Powerflex foringer foran (alle,Poly), Gulepoly bak (alle), Kyb gass dempere foran og bak, vogtland senkefjærer (40mm) 4x4 bremser (skiver foran og bak), Diff sperre (75%), nye bærearmer (foran). ;)

Prøv å heng etter i svingene ;)

BMW 523 E39 97mod

Ford Sierra 3dørs 86mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by The Mazta'

Bergenser er jeg ikke, men siden jeg nå bor midt i sentrum, så våger jeg meg på å legge ut litt bilder av bilen min:

IMG_2341copy.jpg

IMG_2358copy.jpg

IMG_2352copy.jpg

IMG_2391copy.jpg

IMG_1848copy.jpg

Synes egentlig ikke disse bilene er så særlig fine jeg, men bildene var jævli tøffe!!! (spesielt det første...)

06 BMW 320D M-Sport

99 BMW 323IA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12912372.jpg

129123711.jpg

12912371.jpg

12912375.jpg

Div info om bilen:

Understell: Bilstein Sport dempere, senkefjærer.

25 mm krengningsstag foran, 25mm krengningsstag bak.

Diff brems på bakakslingen (100Nm)

Motor: B230K

Borret til 2,4L, ET tenningsanlegg, Mahle stempler, grovere råder. Balanserte råder og stempler sammen med veivaksling, svinghjul og clutch. Planet blokk, portet topp, ventiler felt opp i toppen for å ikke slå ned i stemplene, hvassere cam. To doble Weber 48mm forgassere med carbon luftinntak, grenrør og 2,5\ eff. anlegg.

Bilen er bremset i en ny og presis bremsebenk.

215HK i motor og 189HK i bakhjula.

Interiør: R-Sport setetrekk foran og bak med nakkestøtter.

Styling: Frontspoiler og bakspoiler av V70 2000 mod. Kanalskjørt med samme stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse fete biler her :)

Noen som legger merke til att bergen leder -> Post bilder av bilen(e) deres <- trådene? :D

Menmen, syntes det er en fin måte og se bergens bilene på. Blir lixom litt artig om og få sett de på veien :)

Kan forresten flekke opp noen bilder av den nye corolla gt'en min jeg handlet for noen dager siden, men må få nye batterier i kameraet mitt , men skal ta det senere i morra.

l8r folks..

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by J-Unit

og like felger bak?

Har jo like felger til alle dekkene. Men jeg hadde bare tatt på sommerdekk foran på den siden når det bildet ble tatt.. Så da hadde jeg tre piggdekk og et sommerdekk på (kjørte ikke rundt sånn)

Var flere fete biler her ja. Det er bare til å slenge seg på folkens.. Så får vi se hva bergenserne er gode for :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ZirZ

Powerflex foringer foran (alle,Poly), Gulepoly bak (alle), Kyb gass dempere foran og bak, vogtland senkefjærer (40mm) 4x4 bremser (skiver foran og bak), Diff sperre (75%), nye bærearmer (foran). ;)

Prøv å heng etter i svingene ;)

Jeg kan prøve jeg! Om du vil kjøre mot meg på min hjemmebane da :D

Mener det bare litt halvseriøst da.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider