PoloGlenn Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 ønsker og kjøpe T3 turbo må verre vann avkjølt ring 92220157 Siter golf1 cab prosjekt me lambodører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Hei jeg har en Vann og olje avkjølt turbin, den tilsvarer T3, men har bare en annen flens. thats it. Ingen slark, bortsett fra det lille som skla til for at olja kommer i mellom lagrene. 2500kr send meg PM om intressert! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mopwer Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Eg har ein T25 t dg Glenn,hehe.. babyhmm? Siter BMWpower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg