PorscheFreak Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 Originally posted by eirikoo Sant det. Men amcars trenger tre-fire ganger så mye sylindervolum og alt det tullet for å holde følge med en 2liter japse.. :D Hehe. Kan pirke litt på den da: .. og alt det tullet for å holde følge med en hardt trimma to liter. En ting til er vekt da :) + tenk litt pris i samme slengen :) Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 Bare for å støtte "Corvette" litt :) : 2000 tallets rånebil er en japse med turbomotor, det er jo det som er den ultimate rånebilen til ungdom flest er det ikke?? Mer harry og rånete enn dette forumet her skal du leite lenge etter :D og 80% av medlemmene drømmer om ,eller kjører japse med turbo. En amerikaner med stor V8 er i de fleste tilfeller bilen for en entusiast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 schnellfahrer944: Jeg så bildene og spesifikasjoner på profilen din jeg. Så du trenger ikke ta deg bryet med å poste informasjon ;) Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnellfahrer944 Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 Originally posted by PorscheFreak Porsche 944 er kult. Hva slags motor er det? Bare en standard 165 hesters 2,5 liter rekke firer? Ser ut som det er litt stil over din også, ser pen ut på bildet der :) 165HK (+ chip og noe småtteri) er så det holder. Har mer enn nok problem med å beholde lappen som det er;) Har planer om en 944 Turbo en gang i fremtida. Akkurat nå har jeg det så morosomt med den bilen jeg har at jeg ikke gidder å bruke penger på mer bil. Kona insisterer forresten på at vi skal ha nytt kjøkken før jeg får lov til å bruke store summer på annen bil. Har finni ut etterhvert at det ikke er HK som er det viktigste, selv om det er moro. Det å ha en bil som en syns er fin, og som en har det moro med er viktigere om det står Toyota, Nissan, Porsche eller Corvette på panseret. Derfor er slike poster som denne litt tåpelig. Kubikk er kult, selv om tifredstillelsen av å blåse bort en splitter ny V8'er med en 13 år gammel rekkefirer (951) sikkert er større :) Fin 924 du har. Er du med i klubben? @E Siter 1985 Porsche 3.2 Carrera 2011 Ford Focus Titanium x 1986 Porsche 944 Turbo x 1986 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 Originally posted by schnellfahrer944 Fin 924 du har. Er du med i klubben? Takk.. Mener du PCN? Nei jeg er ikke med der enda. Jeg drøyer det til mars. Bilen er en '81 Porsche 924 Jubileums modell. Fler bilder av bilen sees under: http://home.no.net/msvirii/porsche/ i bilde seksjonen under 1982 Porsche 924 Jubilee E. Bilen som ligger der er min, så da er det bare å titte ;) Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 Originally posted by PorscheFreak Hehe. Kan pirke litt på den da: .. og alt det tullet for å holde følge med en hardt trimma to liter. En ting til er vekt da :) + tenk litt pris i samme slengen :) Jada, enig i at en V8 er mye lettere og billigere å få litt futt i. Men en 800 hesters V8 er ikke noe billig bygge det heller. Men det spiller da liten rolle hva man kjører så lenge det er gøy! amen og EOD fra meg, selv om jeg sikkert kommer til å kommentere mer. :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 det hjelper ikke med v8 med 2000hk når du bor i norge, her er det jo kun svingete veier.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 Så lenge man syns det er artig å kjøre er det ok syns jeg og, er det som gjelder. Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 Både cheva og nuddel-snurre har en egen sjarm.. kan egentlig ikke sammenlignes, det er 2 helt vilt forskjellige biler.. blir som å sammenligne ei barnevogn, og ei dokkevogn det.. hehe lol Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 Originally posted by eirikoo Ja, det er en flott vinterbil.. på linje med manta og 240 og slikt.. HAHA. (Bare så det er sagt, så egner nok Audien din seg mye bedre om vinteren, men jeg regner med at også dette innlegget ditt er for å provosere.) Det innlegget var absolutt ikke for å provosere, jeg mente det dønn seriøst. Den er et alternativ til vinterbil neste vinter, audin er jo dødskjip å kjøre rundt i. Sierra Cosworth, 200SX, og et par andre biler er alternativer til vinterbil neste år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 Originally posted by Pug106_S16 Hmm... er dette noe mannen i gata kan ringe til også eller? Noen andre måter å finne ut antall biler det er av en sort i landet? Kunne tenkte meg å finne ut hvor mange 106 GTi/S16 det er i landet. Hadde vært artig. Tror nemlig ikke det er så ufattelig mange... Ja, det er bare å ringe.. Opplysningsrådet for Veitrafikken AS, Tlf: 22403240 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 Originally posted by schnellfahrer944 Jeg var å testet C5'en da den kom. For en fantastisk motor. Den lyden er bare helt nydelig. Fantastiske bremser. Masse kult elektrisk dilldall. Det som slo meg var at setene var helt flate; som sofaen min hjemme. Ikke noe sidestøtte. Ga ikke akkurat inntrykk av å være en sportsbil. Så godt som ingen informasjon blei overført til setet og det var som å kjøre på toppen av en luftpute. Sikkert en god cruiser men ikke hva jeg definerer som bil med sportslige kjøreegenskaper. Det var deilig å sette seg inn, og kjøre hjem i en skikkelig sportsbil. Hadde vært moro å testet en eldre Corvette for å se om den har mer sjel. Alltid morosomt å få bekreftet at det er noe helt spesielt med det en har fra før av :-) @E I bilen min er kritikken man får nettopp at den gir for mye tilbakemeldinger, og på den måten kan være slitsom å kjøre.. Og der er det sidestøtte i massevis.. Det var det på den C5en jeg har kjørt og, plenty med sidestøtte, og god tilbakemelding fra bilen.. Mulig at det ikke var standard, kjipeste modell.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudolf Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 Skjønner ikke at dere gidder å drive med denne diskusjonen om japse vs amcar. Noen liker mora, mens andre liker dattera, og sånn vil det alltid være. Men personlig vil jeg mye heller ha ei datter på horehus enn en sønn som kjører japansk bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 Originally posted by Corvette Det er 18 stk S14a med skilter i Norge pr. i dag (sikkert noen som er satt bort for vinteren og?) Og 10 stk S14 S13 gadd han ikke å finne ut av, var alt for mange. Hvor mange S14 og S14a er produsert? Du må trekke fra 1 !! essex vraka jo den ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 Originally posted by LilleGud Du må trekke fra 1 !! essex vraka jo den ! Er den registrert fortsatt da? Vil vel regne med at den allerede er kondemnert, og da ikke er med i statistikken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg