Gå til innhold

200 SX vs Corvette

Ranger emnet

Gjest

Anbefalte innlegg

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

lurte på litt forskjellig nå hva er er forskjellene på S14a S14 og S13???

går en god del 200SX her i byn, hvis det var lite av dem S14 tingene regner jeg med det er S13 som er "dusin" vare.... ???

kommer dem i andre farger en Grå og Rød :)

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

ja, c0rvette, skjønner du sier jeg ikke burde ha denna bilen, er jo 18stk i norge, det kan jeg nok ikke leve med.

Det sier jo litt når jeg, og flere andre reagerer på at det er en rånebil.. Selv om det er så få, forklarer en del om eiergruppen til de bilene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Corvette

Det sier jo litt når jeg, og flere andre reagerer på at det er en rånebil.. Selv om det er så få, forklarer en del om eiergruppen til de bilene..

Er kun DU som har sagt at det er rånebil... alle andre (ihvertfall i denne tråden) er uenige... nå må du slutte med å ro deg bort

Fordi en person har råner i en vette så kaller du vel ikke alle vetter for rånebiler.... :rolleyes:

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

Er kun DU som har sagt at det er rånebil... alle andre (ihvertfall i denne tråden) er uenige... nå må du slutte med å ro deg bort

Altså, ja.. En gjeng riceboys er uenige (jada moderatorer, jeg vet at dere blir grinete av å høre dette).

Det forventes her inne at man kjører overstyla jallatrimma riskoker, men det er faktisk ikke alle som gjør det, og det er enkelte som har andre meninger enn massen her inne, og det må da folk forstå?

Forøvrig, jeg kjenner flere personlig som har lagt merke til hvordan Impreza, S13, og S14(a) gjør sitt inntog blant rånerne.. Forsikringsprisen gjenspeiler vel også det?

Kanskje jeg skal ringe i morgen og spørre hvor mange S14(a) som har blitt vraka?

Jeg gikk forøvrig ut fra at 97 og nyere er S14a, og trodde S14 kom i 95, noen som kan bekrefte dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja... om det nå skulle være mulig å hevde at både C4 og 200SX er rånebiler :rolleyes: så er jo saken den at det bare er en av disse bilene som har knirkende plastkarosseri, interiør i sprø hardplast, plast dashbord som blinker i mange fine farger - og bladfjærer.

Så akkurat hvem som er plastic fantastic skal jeg la være å uttale meg om men kan vel at vi prøvekjørte en 89 mod C4 i 1991 og syntes allrede den gangen at den føltes utdatert.

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Corvette

Altså, ja.. En gjeng riceboys er uenige (jada moderatorer, jeg vet at dere blir grinete av å høre dette).

Det forventes her inne at man kjører overstyla jallatrimma riskoker, men det er faktisk ikke alle som gjør det, og det er enkelte som har andre meninger enn massen her inne, og det må da folk forstå?

Forøvrig, jeg kjenner flere personlig som har lagt merke til hvordan Impreza, S13, og S14(a) gjør sitt inntog blant rånerne.. Forsikringsprisen gjenspeiler vel også det?

Kanskje jeg skal ringe i morgen og spørre hvor mange S14(a) som har blitt vraka?

Jeg gikk forøvrig ut fra at 97 og nyere er S14a, og trodde S14 kom i 95, noen som kan bekrefte dette?

Hallo!?!?!

Måtte bare sjekke om det var noen hjemme der....:rolleyes:

Når jeg ikke anser meg selv som en råner (ikke det at jeg helt vet hvem du sikter til med rånere da )

så jeg vet ikke hva de kjører rundt i for tiden...men det gjør tydeligvis du..

diskusjonen/definisjonen hva er en rånebil og hvem er rånere kan vi sikkert ta ett annet sted men vi kommer nok ut med

omtrent 1308 forskjellige meninger (så mange brukere er det her inne)

Så vidt jeg vet er det ikke noen som forventer at noen skal kjøre noe som helst da dette er ett bilforum og ikke ett "riceboysmedmasseplastikkjallatrimmedebiler"

:mad:

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Hei Porsche gutta!

Det er fete biler, vurderte en 944 turbo i stedet for den jeg har nå, men har mye bedre totalopplevelse i min. Litt mere bil liksom. (Den er jo mye nyere da..)

Når det er sagt, det jeg lurte på:

Dere snakker om plastikk med vinger og vinkler og diverse, da går jeg ut fra at dere snakker om skikkelige rice-rides?

eller mener dere at min bil er nedlasset i plast og vinger?

Jeg bare spør, no hard feelings! Jeg mener at den ikke har noe mer styling enn den trenger, den er snarere litt diskret.

Bilen sees her

Edit: Det ser ut til at serveren er treig i dag.. Pleier å være kvikk da.. :mad:

Bilen din er driiitfin!

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter å ha lest ijennom disse sidene må jeg bare spørre ???

ÅSSEN i hel..... kan man kalle en bil / biler/biltype osv.osv til over 200.000 eller mere for rånebil???

en rånebil er per gammel definisjon en bil som ruller omtrent 24/7 med et minimum med puss og servis.

et godt eksempel på dette er de bilene/vrakene med skilter som ruller i feks vesterås under big meet.

det er rånebiler det.

men jeg tar av meg hatten(har ingen men samme det) for dere som bruker masse penger å tid på å pusse å style bilene deres.

grunn meninga med dette er egentlig dette.

du kjører den bilen du LIKER samme om andre ikke liker den.

så hvorfor kværulere om hvem som er best eller fetest????

jon

lordbongo

77 mod 3.0 gl granada stv

77 mod 3.0 gl granada sedan

1/2 74 mod consul coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lordbongo

etter å ha lest ijennom disse sidene må jeg bare spørre ???

ÅSSEN i hel..... kan man kalle en bil / biler/biltype osv.osv til over 200.000 eller mere for rånebil???

Rånerne har begynnt å få mye penger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider