Gå til innhold

Hvem i Tønsberg kjører denne Supraen?

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

Originally posted by Dr_S

Dårlig MMS bilde...tatt i fart på vei hjem idag..men ser hva det er ;)

SannerPhoto013.jpg

Hmm....ikke helt sikker på hvem's Supra dette er...kan ikke si jeg har sett den før...og jeg LETER virkelig :D ...men det jeg ER sikker på er at det ikke er samma bil som ble nevnt en anen plass i denne tråden ihvertfall :)

Dette er en US-utgave...Royal Shapire Pearl heter fargen...mest sannsynligvis senket....umulig å si for sikkert da kameramobiler KAN stretch'e litt både hær og litt dær :)

Den har disse felgene: (som jeg selvfølgelig ikke husker navnet på)

http://bilder.ts-ogn.no/?album=/alpher/Norwegian%20mkIV%20Supra%20Registry/Bergen%20-%20''Supra%20Peder''/&picture=eryh.jpg

Noe som kan være en RMM-spoiler bak....sideskjørt...ikke sikker på hvilke...og en saftig tut bak :) OM...fargen er original så er bilen en 97 eller 98 modell.... :)

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Italiano power

Sikkert ikke denne, men prøver... Har en som går litt utenfor Bergen da...

DSCF2703.JPG

DSCF2682.JPG

DSCF2693.JPG

DSCF2677.JPG

"Supra-Peder" sin doning det dær :) Har fått endel oppdateringer siden sist jeg så den ser jeg :D

Carbonpanser...senking...og villere felger ihvertfall :)

Aner en liten mulighet for at 'den andre' Supran nevnt i denne tråden har 'arvet' felgene :) Reason being....det er KUN mkIV Supran som bruker den boltsirkelen OG det innpresset...så de er ganske vanskelige å selge til noe annet enn en annen mkIV Supra :D

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by @lpher

"Supra-Peder" sin doning det dær :) Har fått endel oppdateringer siden sist jeg så den ser jeg :D

Carbonpanser...senking...og villere felger ihvertfall :)

Aner en liten mulighet for at 'den andre' Supran nevnt i denne tråden har 'arvet' felgene :) Reason being....det er KUN mkIV Supran som bruker den boltsirkelen OG det innpresset...så de er ganske vanskelige å selge til noe annet enn en annen mkIV Supra :D

@lpher

Den bilen der gikk med Anterra 30X felger tidligere, de er nå solgt og står på en Mazda RX7.

Den bilen som er i denne posten med karbopanser er den som blir kjørt av en rullestolbruker.

Det er IKKE supra-peder, Mr. Pedersen sin eller no slikt, fyren som har den heter Svein Erik.

Han har nå vært på biltilsynet og godkjent bilen, så nå gjenstår det kun å få betalt avgiften så kan han hente ut skiltene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som tråden handler om er en nylig usa-importert singelturbo som gikk med ca 790 hk "der borte".. Han måtte låne noen andre hjul av en kompis av meg, så jeg har sett den live en stund, og den bilen er PEEEEN! Husker ikke så mye om den egentlig, men kan vel egentlig skaffe all info(Ikke tyn meg for den kommentaren takk) om den på forespørsel! Den er forresten registrert her i Bærum, starter på BP 94, husker ikke slutten..

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ToyotaR

Den som tråden handler om er en nylig usa-importert singelturbo som gikk med ca 790 hk "der borte".. Han måtte låne noen andre hjul av en kompis av meg, så jeg har sett den live en stund, og den bilen er PEEEEN! Husker ikke så mye om den egentlig, men kan vel egentlig skaffe all info(Ikke tyn meg for den kommentaren takk) om den på forespørsel! Den er forresten registrert her i Bærum, starter på BP 94, husker ikke slutten..

Feeeil skilt nummeret starter på kh??og er regga i drammen. Eieren av denne bilen heter Åsulv tønnesland og er en trivelig type fra tønsberg, bilen ble hentet fra statene for en tid tilbake, og har stått her hos meg i Bergen en stund for ommbygging til en "snillere" turbo+mapping og div, MYE seriøse deler på den bilen, husker ikke hvilken felger det var, hvet bare at de heter FOX, stylingen er litt forskjellig men det er mye Bomex på den.

MVH Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Toyparts

Feeeil skilt nummeret starter på kh??og er regga i drammen. Eieren av denne bilen heter Åsulv tønnesland og er en trivelig type fra tønsberg, bilen ble hentet fra statene for en tid tilbake, og har stått her hos meg i Bergen en stund for ommbygging til en "snillere" turbo+mapping og div, MYE seriøse deler på den bilen, husker ikke hvilken felger det var, hvet bare at de heter FOX, stylingen er litt forskjellig men det er mye Bomex på den.

MVH Erik

Var felgene mangeiket gullfarget, med kromkant rundt? Og han som eier bilen, er han ganske høy og tynn, forholdsvis brun av solen, ca 30 år og snakker dialekt? (muligens bergen)mulig jeg surrer litt med reg`en faktisk, ble litt usikker nå! har kommet så mange tøffe biler inn i gjengen den siste tiden..

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ToyotaR

Var felgene mangeiket gullfarget, med kromkant rundt? Og han som eier bilen, er han ganske høy og tynn, forholdsvis brun av solen, ca 30 år og snakker dialekt? (muligens bergen)mulig jeg surrer litt med reg`en faktisk, ble litt usikker nå! har kommet så mange tøffe biler inn i gjengen den siste tiden..

Jepp det er nok rette mannen det ja hehehe

MVH Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider