Flasher Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Noen som har peil på å bytte varmeregister i rekord e? Har hatt det problemet med att bilen dugger, og i dag fant jeg vel grunnen.. det er bløtt over girkassa (inne i bilen) og det er vel der det sitter? Funker noe slik som radiatortett? eller noe i den duren, eller er det ikke håp? Håper på kloke innspill, da det fort kan begynne å bli kaldt på kveldene.. Gjerne en "manual" på hvordan gjøre det lettest Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Hadde problem med lekk register på en VW Santana LX5 jeg hadde en gang. Bilen var nesten oppbrukt, så jeg brydde meg ikke så mye med det. En dag fikk jeg en sprekk i radiatoren, og fylte på med "Wondarweld" eller hva det nå heter...slik rustfarget suppe som en skal blande i kjølevæsken for å tette sprekker og slikt. Radiatoren ble tett den, og som en bonus sluttet det også å lekke fra registeret. Så det funker sikkert om ikke lekkasjen er alfor stor. Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Sjekk at du ikke har rusthull i torpedo/akvarie. Prøv å ta kanel i radiatoren, registeret er jo en liten radiator. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg