Gå til innhold

Noen gode råd?

Ranger emnet

BaSsKiCkEr

Anbefalte innlegg

Halloys!

Har akkurat skaffet meg en 87mod 1,8 Jetta og tenkte jeg sku ta et prosjekt på den, men har ikke så jævli peiling på disse bilene, men har sett på bildene på forumet her at de kan bli j*vli råe.

Så jeg lurte på om det var noen som hadde noen gode råd om kul styling og ting som passer på. f.eks interiør (dashbord) som passer, fangere, bremser, lykter, griller, felger, sideskjørt osv.....

Hadde vært strøkent om noen kunne hjelpe meg litt med dette, så tenkte jeg at jeg skulle legge ut bilder etterhvert.:) :)

Ja Harre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med ny jetta.

vist du ikkje veit så passer det fleste golf II styling på jetta, bortsett fra bakfanger, men sideskjørt og fronter er like.

rieger har eit hav av fronter til jetta og sideskjørt.

på lykte sida så kan du montere rally lykter som er kulast, org.jettalykter eller golf lykter eller mekke til noko sjølv.

det er nye jettalykter på vei ut på markedet men det er ikkje lagt ut for salg end vist eg ikkje tar feil.

baklykter er det også eit lite utvalg av. ta ein titt på ebay.com.

har sjølv kina-baklykter.

du kan bytte til golf 3 dash. polo skal også gå. har sett ein med passat dash og tt-dash.

sjekk litt på golf 2 forumet og undersøk litt der.

http://www.autospar.no har dei masse utstyr til golf/jetta.

og ein anna ting, bytt til dører som har speila på rett side av døra. vist du ikkje har det.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvo240racing

Halloys!

Har akkurat skaffet meg en 87mod 1,8 Jetta og tenkte jeg sku ta et prosjekt på den, men har ikke så jævli peiling på disse bilene, men har sett på bildene på forumet her at de kan bli j*vli råe.

Så jeg lurte på om det var noen som hadde noen gode råd om kul styling og ting som passer på. f.eks interiør (dashbord) som passer, fangere, bremser, lykter, griller, felger, sideskjørt osv.....

Hadde vært strøkent om noen kunne hjelpe meg litt med dette, så tenkte jeg at jeg skulle legge ut bilder etterhvert.:) :)

LESS IS MORE!!

Jetta-2-(3).jpg

Jetta-2-(7).jpg

J-E-T-T-A-(21).jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider