Gå til innhold

90 dører, sveiset bakluke og gti 8v maskin selges.

Ranger emnet

Gallagher

Anbefalte innlegg

Skal selge sveiset bakluke som er sparklet, men ikke lakkert, 88 dører til 4 dørt, og en gti 8v maskin komplett med forstilling..

Noen som er interessert ?

Skal få lagt ut priser, detaljer og bilder i morgen, da jeg skal hente delene i kveld..

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, den er selvsagt sveiset igjen med et tynt lag med sparkel oppå... Ikke så mange andre måter å gjøre det på :) har ligggende bilder av dørene og bakluka, men dataen er for dårlig til å få de ut på nett, så kan vær det tar litt tid.. Bakluka er fin og uten rust, mangler bare en siste finpuss før lakkering, Dørene er fine og uten skader og med tonede glass. Det er ikke noe rust på de, og ikke noe bulker. komplett med finne dørtrekk. Tenkte jeg ville ha 1000 for begge dørene, og omtrent det samme for bakluka..

Har og en 5 trinns kasse til golf som har gått 134 000 som jeg vil ha 1000 for.. Bilder kan sendes over mail til de som er seriøst ineressert.... Prisene kan selvsagt diskuteres...

Si ifra til meg her på tråden hvis du er interessert, eller ring meg på 45283673, Da jeg ikke kan ta imot pm...

- golf gti16vT prosjekt

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3aatu Ble ganske mørkt og dårlig, men her er bilde av døra... Den ene speilen er ødelagt også mangler de tykke fæle plast listene til utsiden av døra.. Har allr fire, men de to andre er jo omtrent like som de gamle, så tenkte ingen ville kjøpe dem....

- golf gti16vT prosjekt

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider