Gå til innhold

Deler til sedan vs hatchback

Mirus

Anbefalte innlegg

Er det mye forskjellige deler mellom sedan og hatchback?

Jeg har tilgang til en kollisjonsskadet 96 modell 2.0 SRi HB, og eier fra før en 91 modell 2.0 slx sedan.

Tenkte da på å flytte litt snacks fra hatchbacken til sedanen.

Er motorfester o.l. likt slik at det blir lett å flytte over motoren?

Hva med fangere? Stoler? Dashbord? Også videre...

Spørsmålet kan egentlig formuleres lettere. Hva passer IKKE på sedan?

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motoren trenger du ikke å bytte de eldre to literene går vel så bra som SRI'en om ikke bedre. Stoler etc. bør passe. deler fra rompa passer ikke.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PrimeraSRI

motoren trenger du ikke å bytte de eldre to literene går vel så bra som SRI'en om ikke bedre. Stoler etc. bør passe. deler fra rompa passer ikke.

Saken er at denne motoren har gått 92 000 mot for min slx som har rundet 195 000. Dessuten er 5. gearet mitt blitt ubrukelig så gearkassen må alikevel ut for overhaling.

Og nå som jeg har muligheten til å bytte motor og gearkasse som har gått over 100 000 mindre så tenkte jeg det kunne være like greit... :)

Hvis konverteringen går greit da vel og merke...

Originally posted by partypulp

Mirus du MÅ si fra om du kjøper den!

Jeg er meget interessert i å kjøpe div deler.

Mye må du gi for den btw ? Si fra om du ikke kjøper den også.. og gi meg sjansen kanskje?

Men det meste passer de to bilene imellom.. Er vel kun rompa som er litt stuttere.

Du har PM!

Jeg skal si i fra om jeg kjøper den eller ikke. Prisen holder jeg forløpig hemmelig. ;)

Bilen er så og si komplett.

Den har vært kolisjonsskadet i front, men ett helt nytt frontparti inkludert ALT det fører med seg følger med.

Så her er det MYE deler å hente! :)

Bla. to stk SR20DE. :)

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider