Phantom Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Dersom en pakke er uavhentet på posten, sendes den automatisk tilbake med en gang etter 2 uker ? Slik at jeg har den noen dager etterpå ? Eller tar dette laaang tid ? Noen som vet ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellBound Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Kan ligge på posten 14 dager.. Så blir den sendt i retur og avsender må betale frakten for å sende den tilbake. Tar som regel 2-3 dager før du har den hos deg. Siter BMW 325i Sleden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Originally posted by HellBound Kan ligge på posten 14 dager.. Så blir den sendt i retur og avsender må betale frakten for å sende den tilbake. Tar som regel 2-3 dager før du har den hos deg. Oki, takker for svar.. Får krysse tær å fingre for at den blir hentet i morgen da.... Dyrt med returfrakt Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellBound Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Vist det er en du har solgt noe til ville eg ringt han.. Er drit når folk ikke henter, spess når du sender som oppkrav :rolleyes: Siter BMW 325i Sleden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Originally posted by HellBound Vist det er en du har solgt noe til ville eg ringt han.. Er drit når folk ikke henter, spess når du sender som oppkrav :rolleyes: Er enda en hypotetisk situasjon at den ikke blir hentet... Vi får se i morgen etter posten har stengt. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg