Huse Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 noen som vet hva som kan være årsaken til at det oppstår en "Klukkelyd" i bilen når jeg svinger til venstre. tror det kommer fra høyre bak.. bærekule?? takk for svar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 ikke "klonk" lyd? uansett så kan det være foringer eller demperene dine som begynner å bli slitt... Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Kan også være fjærbeinslager, lager en klonklyd ved sving og bakke/hull osv. Eller det kan være med styringen f,eks tannstang e.l.? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 sikkert fjærbeins lager som er gåent på min bak da... får alltid en klonk lyd i utkjørslen vår på noen hull som jeg må over... men Møller oppdaga ikke det i dag :D Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg