PsYcHo Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Hei! Skal snart kjøpe meg min første bil! Og har sinnsykt lyst på en BMW 320i. Er det da noen som har noen erfaringer angående den bilen?Bilen kommer nok til å være fra 80tallet en gang. Er det noen feil eller ting man bør være obs på,hvis man ser bort fra at det er en populær ungdomsbil?:D Noen + og -? Takker for alle svar!;) Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Rust i hjulbuer bak, opprustet bakplate. Ødelagt topp fordi mange drar opp i mye turtall før motoren er varm. Vannlekkasje fra takluke. Skift registerreim , ryker den går toppen.. Morsom bil å kjøre (bruk hodet om vinteren og på vått føre:D ) Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Pass deg for forsikringsselskapene :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Bruk søkefunksjonen Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet August 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Ok takker for all hjelp..:) Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Min er kanskje til salgs.. Hvis du er interesert.. (: Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Sjekk også rust rundt lista i baggasjerommet og bak batteriet.. Og hvis det er elektriske vinduer etc, sjekk at det funker.. Og hvis selger sier at det er ikke kobla til eller mangler bare en sikring, 90% av tilfellene er det tull.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Ok tusen takk for alle tips. Hvor mye hadde du tenkt deg for bilen da? Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Har hatt min i 1,5 år nå, og har hatt mye morro med den. Bare pass på å ikke bli FOR kjekkas når du kjører (les: jeg har railet autovern med min) Ellers er E30 en utrolig deilig bil å kjøre, og den er etter min mening ren lego å skru på :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by PsYcHo Ok tusen takk for alle tips. Hvor mye hadde du tenkt deg for bilen da? Uvisst, men alt er til salg for riktig pris.. he he Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg