Gå til innhold

Bilstereo Show HØnefoss

Ranger emnet

Odd Slette

Anbefalte innlegg

Hei!

Til alle bilstereo folk rundt om i landet.

Lørdag 4 September braker det løst med BILSTEREO SHOW i Hønefoss.

Det blir DB-Drag Racing konk. og EMMA konk.

Mange bilstereobiler å se på.

HUSK !!!! ALLE KAN DELTA....

Dette er for den vanlig mann i gaten, uansett om du har anlegg til 3000,- eller 100000,- kan alle delta.

Alle er hjertlig velkommet til å vise fram bilen og anlegget eller teste anlegget sitt mot venner eller ukjente.

Sjekk ut http://www.dbdragracing.no eller http://www.emmaweb.no hvis du lurer på noe.

Eller kan du/dere ringe/sms eller maile meg.

Håper at det kommer mange.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du er velkommen.

Er i Kristiansand nå, hadde planer om å konk. på DB-Drag konk. hos Bilradiospesialisten, men de skjerte seg litt.

Venter fortsatt på de ny bassh. mine, så jeg gjorde klar el.bilen fra i fjord, men klarte å sprenge bassh. når jeg drev med litt just. i går.

Så nå er vi hner bare på "ferietur", jeg skal innon der i morgen og familien skal i dyreparken.

Har litt å gjøre til Hønefoss konk.

Må bygge om el.bilen og gjøre klar min egen bil.

Trenger litt hjelp med å henge opp plakater ang. konk.

Ring meg hvis du og noen andre har mulighet for å hjelpe til.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen musikk vil bli spilt? må nesten stille inn annleget riktig.. Oxo er det jævli vanskelig å bygge i E28 Bmwer, så ikke forvent no sykt.. :rolleyes:

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MeSs

åssen musikk vil bli spilt? må nesten stille inn annleget riktig.. Oxo er det jævli vanskelig å bygge i E28 Bmwer, så ikke forvent no sykt.. :rolleyes:

MeSs

Ved DB-drag er det kun bass det går på, der er det forskjellige basspulser i forskjellige frekvenser, så du må finne den frekvensen anlegget spiller høyest i...

EMMA sine tester går vel på at bass skal stå i forhold til resten av lyden osv... reglene er på http://www.emmaweb.no

Bygger selv i en Vectra, er ikke så mye mindre den ;)

Spillte 142db på første konken jeg var med på... Men nå er det nytt måleutstyr, som er strengere... Det er utrolig morsomt, men kostbart og tidtakene...

"Gott schuf Adam, und Adam den Opel"

-79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS!

-00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS!

-79 Opel Kadett C City 1,2N

-95 Opel Vectra 2,0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ZombiE

Ved DB-drag er det kun bass det går på, der er det forskjellige basspulser i forskjellige frekvenser, så du må finne den frekvensen anlegget spiller høyest i...

EMMA sine tester går vel på at bass skal stå i forhold til resten av lyden osv... reglene er på http://www.emmaweb.no

Bygger selv i en Vectra, er ikke så mye mindre den ;)

Spillte 142db på første konken jeg var med på... Men nå er det nytt måleutstyr, som er strengere... Det er utrolig morsomt, men kostbart og tidtakene...

Tror ikke jeg stiller opp alikevel jeg gitt. .heh.. forskjellen er at bmwen er så tett at man får dotter i øra når man lukker igjen dører/vinduer.. oxo er det en 5mm tjukk brannvegg imellom baksetet og bagasjen, som er klistra ned med asfaltplater :D

MeSs

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. kommer nok, siden d var gratis.. kansje jeg kan få noen tips angående risting oxo.. heh.. rister så fælt i bensintanken..

MeSs

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MeSs

Ok.. kommer nok, siden d var gratis.. kansje jeg kan få noen tips angående risting oxo.. heh.. rister så fælt i bensintanken..

MeSs

Kjør hardt på, hehe..

Jeg deltok for første gang i dag, spillte 130,9 dB med en 10" i en noe for liten trykkammerkasse.. Han jeg spillte mot hadde 2x10" men spillte 131,noe eller 132,noe dB Så var jo ikke så mye bedre enn meg, hehe.

Sånn det ser ut nå stiller jeg med 2x10" i bassrefleks til hønefosstreffet, om jeg kommer meg opp dit da :)

Var litt moro også, men vil helst over 140dB

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider