Gå til innhold

dette er garantert det sjukeste dere har sett

Ranger emnet


ALJ_GSi

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ingenting som er sarkasme med denne meldingen. Hvis du mener at vi er useriøse fordi jeg nevnte prisen som er over 30 000 kroner mindre enn prisen selger oppga, da får vi bare være useriøse. Kunder som blir lurt langt oppi stry med slike kanondyre priser trenger våre "useriøse" informasjoner som dette.

 

Fikk ganske mange meldinger tilsendt per e-post angående denne meldingen, folk som spurte om vi spøkte, at det kunne være såpass MYE å spare. Solgte 7 slike forsterkere idag, vi har 4 til på lager hvis noen er interessert i å spare 30 000 kroner.

 

 

 

 

Originally posted by Zettie

 

Hei.

 

Har hittils sett på megabillig som ett forholdsvis seriøst selskap hvor folk som ikke kan betale norske priser kan få handlet ok bilstereo til en ok pris.

 

Har selv vurdert handle fra dere da dere har en del moro ting (utenom bilstereo altså) som ingen her i landet har til vanlig, men jeg tror jeg slår det fra meg etter den siste posten.

 

Det er greit at man kan gi bedre priser, at man kan gi ett tilbud osv, men på dette forumet er det ikke noe priskrig, det har aldri vært det og bør aldri bli det.

 

Å gi ett prisoverslag eller ett tilbud er jo helt greit, men å rakke ned på andre leverandører med sarkastiske utsagn om deres priser er useriøs måte å drive business.

 

På dette forumet har man alltid kunne bedt om ett tilbud og få 2-3 svar fra leverandører/forhandlere uten at noen av dem var sure hvis andre var billigere eller dyrere.

 

"Each minds his (or her) own business" liksom, skal forhandlere kunne operere side ved side MÅ det være sånn.

 

Hadde jeg bedt om ett tilbud på en JBL Crown og du sa "greit, 35000,-" mens sfh sa "69995,-" så hadde jeg ikke skrevet denne posten. Men når det blir til at "Du skal altså ha over 30 000 kroner i fortjeneste på denne. :-)" så reagerer jeg, for det er en sarkastisk og nedrakkende tone som vi brukerne av forumet ikke er tjent med på noen måte.

 

Hvis sfh skulle finne for godt å la være gi tilbud her på forumet pga noe sånt er det vi andre forum brukerne som taper på det da vi har mistet enda en som kan gi oss ett tilbud. Dere ER megabillig, det vet alle her, vi andre som har mulighet (og vilje) til å betale normal norsk pris vil gjøre dette, uansett hvor billige dere er. Alle andre må gjerne handle hos dere.

 

Håper du/dere tar dette til etteretning, for skal dere drive business på den måten du nettopp viste blir dere oppfattet som useriøse av en del av oss KUNDENE.

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sfh skrev

 

<< skal ikke si så mye om innkjøpspriser og slikt her hos kunder.. men sjøl om jeg hadde 20.000,- i fortjeneste på denne tror jeg noen ville heller kjøpt hos meg ;) >>

 

Jeg håper du selger mange slike for prisen du oppga, mega fortjeneste unner jeg både deg og andre hvis folk ikke har noe imot å kaste bort 30 tusen kroner.

 

<< syns ikke det var sarkastisk..sånn direkte..men en sur/teit kommentar fra noen som føler seg litt ovenpå/overlegen og er en dårlig taper om han ikke får flest kunder... hehe... >>

 

Jeg føler meg ganske bra faktisk med såpass mange kunder som er sjeleglade for at prisene kan være noe billigere. Det føles godt å hjelpe folk som er takknemlige for det. Hører stadig vekk at folk er steingalne på pris nivået i Norge men det er nå ikke mitt problem.

 

 

<< har sagt til noen kompiser at de kan få billig utstyr på megabillig men hvorfor kjøper de hos meg uansett da....??

det må vel vere kundeservice og personlig kontakt som gjør det ;) >>

 

 

De som ikke kan vente noen dager ekstra pga stor salgs trafikk bør heller betale noe mer og handle i Norge og få varene med en gang. Det finnes dem som gjør det også. Jeg sitter ikke her og tvilholder på kunder som bestiller idag og ville hatt varene for 2 uker siden. Jeg sender dem til Norske butikker, Bilradiospesialisten er en av dem jeg sender dem til så de skylder meg en stor takk faktisk ! :-)

 

 

<< må jo innrømme jeg har vurdert å kjøpe hos megab., men det er fordi det er/var et merke som ikke er import på i norge..ikke pga prisen.. >>

 

Er ikke så hyppen på for mange forhandlere i Norge, vi har for mange av dem allerede.

 

<< husker den gang jeg sjøl var kunde...kjøpte hos norske forhandlere sjøl om jeg har veldig mange slektninger/kjentfolk i usa som kunna sendt meg litt av hvert ;) å spart en drøss kroner.. >>

 

Det er vel på den måten du får inn noe av utstyret ditt fra. ;)

 

<< er bare slik..noen vil ha litt personlig kontakt med selger å ikke bare via e-post eller tlf..

er jo enklere for en rådløs kunde å komme til meg å få fiksa et enkelt problem som ikke er mulig å fikse via tlf/mail, enn å reise til megab... ;) >>

 

Er det dette dere baserer salget deres på? Dere aner ikke hvor mye penger dere taper på folk som handler i utlandet. Det er derfor vi selger mye annet også enn bare bilstereo. Alle handler selvsagt ikke hos oss, det finnes plenty av dem som kjøper av andre firma. Kanskje de ikke vet om oss enda. :-)

 

<< trenger kunden tips/råd/hjelp om høyttalere, eller en kasse bygd, eller tegninger, eller noe må han jo til andre forhandlere uansett..eller på forum :) >>

 

Slike info kommer snart opp på webben vår så slipper jeg å bruke masse tid på repetering. Kan også hentes inn direkte fra fabrikantene, kasse montering osv. Når dette er online kan alle få tilgang, vi kjører ikke folk inn i 2 båser slik du gjør:

 

1: Kunde som kjøper varer, får hjelp.

2: Kunde som ikke handler varer, ingen hjelp.

 

Kjempeservice må jeg si. :-)

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by http://www.megabillig.com

...vi kjører ikke folk inn i 2 båser slik du gjør:

 

1: Kunde som kjøper varer, får hjelp.

2: Kunde som ikke handler varer, ingen hjelp.

 

Kjempeservice må jeg si. :-) [/b]

 

Syns jeg leser litt mellom linjene her som jeg ikke gidder å nevne engang, men det siste utsagnet faller på sin egen urimelighet.

 

sfh har da beviselig hjulpet mange her på forumet med tips og råd, slik som de fleste andre forhandlerne.

Men til forskjell de som handler hos fra megabillig.com så kan folk faktsik ta en tur til de respektive forhandlerne og få hjelp.

 

Jeg er også temmelig sikker på at de fleste forhandlerne her gladelig ville tatt en kikk på anlegget og kommet med tips og råd om en hadde stilt opp og spurt om det. -Og det uten å ta betalt.

Skal en derimot inn å gjøre en jobb så er det bare naturlig at en tar betalt. Har min del av folk som ringer og vil ha gratistjenester fordi de er inkompetente på PC. Jeg gir etpar tips og prøver å snakke dem gjennom det om det er enkelt. Men ofte må jeg henvise dem til å stikke innom firmaet for å få fiksa det og da er det timeprisen på 550 sparker inn.

Er nok slik med de fleste ting her i verden :)

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for det første har vel usa og norge to vidt forskjellige måter å selge ting på....

i usa er det lave priser og kvantum butikkene baserer seg på og ikke fortjeneste pr.produkt som blitt i norge..

er jo litt logikk når det bor 5mill pers i hele norge.. det bor vel 5mill+ i den stat du bor i vil jeg tro...er sikkert ikke omsatt så mye bilstereo i norge som i usa..

dessuten har det vært slik i alle år, helt til feks megabilli fant ut de skulle lure seg inn på markedet..

 

greit du føler deg bra med såpass kunder, syns du nevnte 500000kunder i norge tidligere..er vel 70% av hele norges befolkning over 20år det...hehe.. prisnivået i norge ligger vel på det samma som det alletide har gjort, dessuten er det importørene som bestemmer utsalgsprien og regulerer den..jeg har jo fått kjeft en gang fordi jeg solgte noe billigere enn andre i området.. så det er vel igrunnen ikke vi forhandlere som det skal klages til om prisene er for høye..

 

bilradiospesialisten er vel faktisk av de eneste som oppdaterer sida si med tilbud og nye utsalgs-priser på produkt som importøren har gitt rabatter på ;)

 

må ikke tro at jeg hadde tenkt å søke om forhandlerstatus hos dere på megab.. :) var berre at jeg hadde lyst på et par produkter som dere hadde som det ikke er import på i norge, og hadde nok bestilt som privatkunde uansett... ;)

 

nei, jeg baserer meg ikke på pers.kontakt etc etc, dessuten bryr jeg meg heller ikke(men andre gjør det sikkert) om hvor mange som kjøper i utlandet..jeg har gjort,og gjør det vel fortsatt..men da bare på ting som det ikke er import på i norge..

 

dessuten har jeg vel hjulpet folk her på forumet, om de enten kjøper hos meg eller andre eller jaggu hos dere og..

har jo fått spørsmål om å sette isammen en grei pakke,men skulle bestilles hos dere.. så der skylder der meg en liten takk ;)

 

så sette folk i båser gjør jeg ikke, men folk som har fått kjøpt/montert ting hos meg har nok fordeler i forhold til de som ikke er mine kunder men trenger hjelp..for de må betale på noe som mine kunder sikkert ikke hadde betalt på fordi de kjøpte de hos meg ;)

kan vel kalle det gratis/billig support til mine kunder, litt dyrere/normal support hos kunder som ikke er mine(men som blir ;) )

det er jaggu service det..har jo hjulpet mang en person her som har kjøpt utstyr hos konkurrende forhandler..

endatil kjøpt hos dem, montert av meg.. sier ikke nei til å hjelpe folk.. dessuten har jeg ikke sagt det heller..det var det du som sa...

 

dessuten..gidder ikke å si mer

 

mvh, :rolleyes:

1986 bmw 318i

1987 Ford Escort xr3i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg driter i megabillig og er litt lei av reklamene dems her på forumet. De kommer aldri med noe hjelp til folk som lurer på noe bare utsagn om priser de er så flinke på. Men mens vi ennå er i det hjørnet med priser så er ikke TRU sin sledgehammer så ille i forhold til pris heller ikke US amps sine forsterkere.

Build hard Play Loud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hjelper ikke sier du, det er også tull.

 

Flere brukere her på forumet har ikke fått hjelp med å reparere hverken cd spillere og forsterkere som vi faktisk har hjulpet dem med. Ikke bare det, flere Norske firma har kontrakt med oss om service i Norge angående reperasjoner de selv ikke har peiling på.

De vet alle hvor de finner oss utenfor dette forumet. ;-)

 

Ha det godt så lenge.

 

 

 

Originally posted by Mammut89

jeg driter i megabillig og er litt lei av reklamene dems her på forumet. De kommer aldri med noe hjelp til folk som lurer på noe bare utsagn om priser de er så flinke på. Men mens vi ennå er i det hjørnet med priser så er ikke TRU sin sledgehammer så ille i forhold til pris heller ikke US amps sine forsterkere.

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by http://www.megabillig.com

Vi hjelper ikke sier du, det er også tull.

 

Flere brukere her på forumet har ikke fått hjelp med å reparere hverken cd spillere og forsterkere som vi faktisk har hjulpet dem med. Ikke bare det, flere Norske firma har kontrakt med oss om service i Norge angående reperasjoner de selv ikke har peiling på.

De vet alle hvor de finner oss utenfor dette forumet. ;-)

 

Ha det godt så lenge.

 

 

For engangs skyld skal jeg melde noe i en megabillig diskusjon (som jeg forøvrig er ufattelig drittlei av)

 

Jeg har en mistanke om den service`n sfh tenker på her ikke bare gjelder ting som skal på service... Det er rimelig mange installasjon/kobling/oppsetts spørsmål pr service spørsmål rundt om :rolleyes:

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by http://www.megabillig.com

Vi hjelper ikke sier du, det er også tull.

 

Flere brukere her på forumet har ikke fått hjelp med å reparere hverken cd spillere og forsterkere som vi faktisk har hjulpet dem med. Ikke bare det, flere Norske firma har kontrakt med oss om service i Norge angående reperasjoner de selv ikke har peiling på.

De vet alle hvor de finner oss utenfor dette forumet. ;-)

 

Ha det godt så lenge.

 

Okey, så jeg må atter en gang ut mot megabillig her?

 

Jeg må jo påpeke en annen ting, selv om dere jo aldri tar oss vanlige, dødelige seriøst og bare kommer med nedsettende kommentarer om den som kommer med fortjent kritikk av dere..

 

Dere har jo selvfølgelig kontrakter ang. reperasjoner osv her i landet, men..

 

Alle firma som er i dette landet og som selger varer til forbrukere er FORPLIKTET (ved lov, selvfølgelig) til å følge reklamasjoner på varer som feiler uten at det er brukerens feil.

Firma med base i utlandet er IKKE FORPLIKTET til dette.

 

Selvfølgelig gir dere garanti, men om dere vil overholde denne er jo helt og holdent opp til dere.. Sier dere "neh, det der er kjøperens egen feil at spilleren gikk adundas", så er det ikke en eneste nordmann som gidder dra til usa for å gjennomgå en forbrukersak mot dere for en vare som koster tre tusen kroner... Klart dere kan få en dårlig omtale av å ikke reparere produktet, men folk handler jo stort sett uansett hvor dårlig firmaene er..

 

Skulle cd-spilleren min fra Bilradiospesialisten, Autosound eller andre her i landet bare slutte virke en dag kan jeg faktisk si at "øyh, spilleren har vært brukt og montert som den skal de siste tre årene, jeg har enda to års reklamasjonsrett på denne og derfor vil jeg at dere skal fikse den".

 

Skulle cd-spilleren min fra Megabillig slutte virke en dag kan jeg bare sende en mail til dere og så få til svar at "neh, du har jo hatt den i tre år så det måtte du regne med, uansett har jo vi bare 2 års garanti"...

 

Inntil dere ikke bare gir garantier, men også overholder reklamasjonsrett og angrerett kan dere stappe garantiene hvor solen aldri skinner, for dem er verdiløse for kunden hvis dere skulle være vrange, for egentlig har vi kundene ingenting som helst av rettigheter i forhold til dere - reelt sett.

 

REF: "Forbrukerråddet - Reklamasjoner"

 

Hvis det er tvil om årsaken til mangelen kan ikke selgeren slippe unna ansvaret ved å hevde at feilen skyldes slitasje eller unormal bruk. Det er selgersiden som må sannsynliggjøre at feilen skyldes forhold du er ansvarlig for. Det vil med andre ord si at dersom selgersiden ikke finner årsaken til feilen må selgeren dekke reparasjonen.

 

En del selgere avviser reklamasjoner med en påstand om at enkelte deler av varen må forventes å ha en kortere levetid. I en sak om en videospiller har Høyesterett bestemt at ved feil på elektroniske komponenter med lang levetid som ikke krever alminnelig vedlikehold har du krav på gratis reparasjon i hele 5-års perioden. Dette prinsippet gjelder også for de andre produkter som ved normal bruk har en lang levetid. Etter forbrukerkjøpsloven har selgeren også en streng opplysningsplikt som sier at han må opplyse om alle forhold som du har grunn til å regne med å få. Det vil si at du har krav på å få opplysninger dersom det er deler ved produktet som må påregnes å ha en kortere levetid eller som trenger særskilt vedlikehold. Dersom selgeren ikke har gitt deg slike opplysninger (enten direkte, i bruksanvisning eller lignende) vil det som regel være en mangel hvis det oppstår feil på varen i reklamasjonstiden.

.

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zettie svarte til megabillig.com

 

<< Okey, så jeg må atter en gang ut mot megabillig her? >>

 

Du kommer med masse påstander du ikke kan stå for.

 

 

<< Jeg må jo påpeke en annen ting, selv om dere jo aldri tar oss vanlige, dødelige seriøst og bare kommer med nedsettende kommentarer om den som kommer med fortjent kritikk av dere.. >>

 

Kritikk er velkomment, det er slikt vi alle lærer av men når folk kommer her og påstår noe om oss som er bløff til egen vinning, da må jeg få lov til å forsvare meg.

 

 

<< Dere har jo selvfølgelig kontrakter ang. reperasjoner osv her i landet, men..

 

Alle firma som er i dette landet og som selger varer til forbrukere er FORPLIKTET (ved lov, selvfølgelig) til å følge reklamasjoner på varer som feiler uten at det er brukerens feil.

Firma med base i utlandet er IKKE FORPLIKTET til dette. >>

 

Klar over dette min gode mann, likevel gir vi 2 års garanti på produktene. Det sier vel kanskje litt mer om oss da. :-)

 

 

<< Selvfølgelig gir dere garanti, men om dere vil overholde denne er jo helt og holdent opp til dere.. Sier dere "neh, det der er kjøperens egen feil at spilleren gikk adundas", så er det ikke en eneste nordmann som gidder dra til usa for å gjennomgå en forbrukersak mot dere for en vare som koster tre tusen kroner... Klart dere kan få en dårlig omtale av å ikke reparere produktet, men folk handler jo stort sett uansett hvor dårlig firmaene er.. >>

 

Kan du eller andre bak her vise til et eneste tilfelle hvor vi ikke har fiksa opp i tilfeller hvor varer har gått adundras eller ikke overholdt garanti forpliktelsene vi har lovet ? Jeg ber alle som har fått dårlig service av oss om å steppe frem her hvor vi ikke har fulgt opp med garanti på skada produkter.

 

<< Skulle cd-spilleren min fra Megabillig slutte virke en dag kan jeg bare sende en mail til dere og så få til svar at "neh, du har jo hatt den i tre år så det måtte du regne med, uansett har jo vi bare 2 års garanti"... >>

 

Garantien er gratis hos oss. I Norge betaler kunden for den.

Hvorfor skal vi gi 5 år garanti på en vare som koster halve prisen?

 

 

<< Inntil dere ikke bare gir garantier, men også overholder reklamasjonsrett og angrerett kan dere stappe garantiene hvor solen aldri skinner, for dem er verdiløse for kunden hvis dere skulle være vrange, for egentlig har vi kundene ingenting som helst av rettigheter i forhold til dere - reelt sett. >>

 

Nå er det jo slik da at vi ikke er vrange så den spekulasjonen

er desverre ikke annet enn rå spekulasjon.

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<Du kommer med masse påstander du ikke kan stå for.>

Har ikke kommet med "påstander", kun fakta.

 

<Kritikk er velkomment, det er slikt vi alle lærer av men når folk kommer her og påstår noe om oss som er bløff til egen vinning, da må jeg få lov til å forsvare meg.>

Det er bra du forsvarer deg, og i mitt tilfelle er jeg privatperson og kjører verken sponset bil, er forhandler eller noe..

 

<likevel gir vi 2 års garanti på produktene. Det sier vel kanskje litt mer om oss da. :-)>

Tja, de fleste merkene i Norge er også omfattet av garanti-ordninger, I TILLEGG til reklamasjonsrett.

 

<Kan du eller andre bak her vise til et eneste tilfelle hvor vi ikke har fiksa opp i tilfeller hvor varer har gått adundras eller ikke overholdt garanti forpliktelsene vi har lovet ?>

Ingen som sier at dere ikke har fiksa opp, les hva jeg skrev fo faen.. "KAN". Dvs at skulle dere en dag finne ut at "nå gir vi faen", så er det ingen som kan gjøre noe med det.

 

<Garantien er gratis hos oss. I Norge betaler kunden for den.

Hvorfor skal vi gi 5 år garanti på en vare som koster halve prisen?>

Garantien i Norge er gratis sålenge brukeren selv ikke har gjort noe feil. Dekkes det av reklamasjonsretten er det gratis, reklamasjonsretten er 5 år, ergo: gjør man alt rett og utstyret er ment å vare i 5 år, så har man 5 år gratis garanti.

 

<Nå er det jo slik da at vi ikke er vrange så den spekulasjonen

er desverre ikke annet enn rå spekulasjon.>

Jeg har aldri ment å spekulere, jeg bare påpeker hva kunden har her i landet og hva kunden _KAN_ (jeg må visst utheve det ordet hver gang jeg bruker det heretter så du ser det) komme ut for ved å handle i utlandet.

 

Forøvrig har jeg jo som flere ganger nevnt ingenting i mot dere, dere har gode priser og alt sånt, og jeg angriper jo ikke dere - kun markedsføringen dere driver. Hvis dere gir samme rettighetene til kundene som norske forhandlere gjør, så er produktet (merk: HELHETEN) det samme og alle stiller likt. Hvis dere ikke gjør det, så er produktet ett annet fra de norske, og da bør ikke dere krangle si at deres produkter er billigere.

 

Ett eksempel:

Ting man kan se på f.eks. er jo alt fra Pioneer, ta en spiller til 3000,- hos dere som koster 6000,- i norge.. (dobbel pris, som alltid?)

 

Dere gir:

2 års garanti.

 

3000,- fordelt på 2 års garantert brukstid = 1500,- pr år garantert bruk sålenge alt er koblet korrekt.

 

Norsk forhandlere gir:

2 års garanti

+ norsk lov:

5 års reklamasjonsrett.

 

6000 fordelt på 5 år garantert brukstid = 1200,- pr år garantert bruk sålenge alt er koblet korrekt.

 

Konklusjon:

Fordelt på bruksår.

5 år på en megabillig-kjøpt pioneer spiller hvis man regner slavisk med garantert brukstid: 1500 x 5 = 7500,-

5 år på en norskkjøpt pioneer spiller, også slavisk brukstid:

1 x 6000 = 6000,-

 

Forstår du NÅ hvorfor jeg mener at reklamasjonsretten bør følges og at produktene ikke bør markedsføres som de samme?

 

Siterer meg selv igjen:

 

Hvis dere gir samme rettighetene til kundene som norske forhandlere gjør, så er produktet (merk: HELHETEN) det samme og alle stiller likt. Hvis dere ikke gjør det, så er produktet ett annet fra de norske, og da bør ikke dere krangle si at deres produkter er billigere.

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en kommentar til det denne topicen STARTET med....

 

Jeg kjenner både Chris Norris og Dave Jennings og jeg har dømt bilene deres flere ganger. De er FANTATIKERE på høyt nivå, de lever og ånder for dB Drag Racing og de deler det de gjør med alle andre. Det står det RESPEKT av....

 

Faktisk så er det Chris Norris som lager Rockford Fosgate sine Team RF bassere (Jepp det er sant)...

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår