Krazy3en Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Noen som vet hva ett sett med seter foran og bak er verdt? Interressert i ett sett? Gi meg en lyd. Bilder kommer. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Sitat Originally posted by Krazy3en Noen som vet hva ett sett med seter foran og bak er verdt? Interressert i ett sett? Gi meg en lyd. Bilder kommer. Helskinn så er jeg meget intressert... Delskinn, hvis prisen er veldig rett... Må nesten har en prisantydning Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Sitat Originally posted by Krazy3en Noen som vet hva ett sett med seter foran og bak er verdt? Interressert i ett sett? Gi meg en lyd. Bilder kommer. Passer dette i min Golf 2 dørs?heyyou Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet August 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Sitat Originally posted by Phantom Helskinn så er jeg meget intressert... Delskinn, hvis prisen er veldig rett... Må nesten har en prisantydning Det er delskinn. Jeg er egentlig bare interressert i å selge dersom jeg får ett bra bud. Og som tråden sier, så søker jeg etter hva slike seter er verdt. Det er ganske deilige recaro stoler. Sitat Passer dette i min Golf 2 dørs? Dette passer rett inn. Hadde setene stående i en kamerat sin 2 dørs golf 2 en stund. Fett som fy. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Jeg gav 2500,- for mitt interiør. (stoler, dørtrekk foran/bak, hattehylle og baksete) Det er samme interiøret, bare uten skinn. Det var relativt ok stand. Bare for å gi en pekepinn..... Hva DITT interiør er verdt er VELDIG avhengig av STAND! Legg ut noen bilder sammen med noen velvalgte ord, så er det garantert at du får bud fra folk her på forumet! lykke til yodude Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet August 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Sitat Originally posted by K-JetronicGTi Jeg gav 2500,- for mitt interiør. (stoler, dørtrekk foran/bak, hattehylle og baksete) Det er samme interiøret, bare uten skinn. Det var relativt ok stand. Bare for å gi en pekepinn..... lykke til yodude Var det recaro stoler det da? Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Recaro og recaro Det er vell Recaro som har laget de fleste stolene til golf 2 ? Vist noen har noen gamle cl stoler så ta å riv av trekket på de så vill dere se at det er recaro merkelapp på de og. kun ramma og puta da ikke trekket :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Er intr i framstolene iaf..... kom med bilder så skal jeg komme med bud Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argyle Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Noen her som vet om slike seter passer i en jetta? Og hvis det ikke gjør det, er det mye jobb å få dem til å passe...? Som alle andre mener også jeg det hadde vært flott å se bilder av disse setene:) Siter - '90 Audi 90 Quattro x '87 VW Jetta GL x '86 VW Golf GTi x '90 VW Jetta CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Sitat Originally posted by Orph De passer vel ikke perfekt nei.... Jetta har ikke vipperygg, slik som golf ! Men tviler på at det er mye jobb... Åssen kommer man seg da i baksetet på en 2 dørs jetta??? :rolleyes: Setene passer like godt i den som i en golf da understellet er 100% likt,om setene har vipp eller ikke er fullstendig uinteresant for om de passer eller ei Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Sitat Originally posted by Krazy3en Var det recaro stoler det da? ja. Den elektrisk justerbare typen med mongofeite sidestøtter yodude Fett som faen det :D Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Om det er likt som K-JetronicGTis interiør er jeg interessert. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argyle Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Sitat Originally posted by nitewlkr Åssen kommer man seg da i baksetet på en 2 dørs jetta??? :rolleyes: Setene passer like godt i den som i en golf da understellet er 100% likt,om setene har vipp eller ikke er fullstendig uinteresant for om de passer eller ei Vippen er vel på bakseteryggen, er den som er problemet. Skjønner jo at framsetene er rimelig like, så det er baksetene jeg er skeptiske til... Er det noen her som har satt golf bakseter i en jetta tidligere, og som vet hvor mye som må gjøres for å få til dette? Siter - '90 Audi 90 Quattro x '87 VW Jetta GL x '86 VW Golf GTi x '90 VW Jetta CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Sitat Originally posted by K-JetronicGTi ja. Den elektrisk justerbare typen med mongofeite sidestøtter yodude Fett som faen det :D Det der er vel editon one interiøret og ikke rallye interiør... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Sitat Originally posted by Orph Tenkte nå mer på baksetene jeg da, selv om det ikke kom godt frem i posten min ;) Mener hele interiøret går inn i en jetta... Har en kompis som kjører rundt med skinninteriør fra en golf country i sin jetta. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg