killGore Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Har spælla meg drit lei av Underground, så jeg trenger nå nytt. Noen som har nå tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Richard burns rally hvis du liker realistiske spill. Juiced hvis ikke :dude: (har ikke prøvd noen av de men har sitt bilder å lest om de. r.b.r blir mitt neste spill) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killGore Skrevet August 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Fant juiced på nette, men det var på 150mb. Noe jeg syns var litt lite hvis det skulle være et bra spill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 på den måten :D hehe last ned peer guardian så slipper du falske filer. gå for juiced sier jeg(enda). Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killGore Skrevet August 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Hvis jeg ikke taar helt feil har jeg blitt plaget med nå peer greier, men det skal å sies at det er veldig lenge siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 LFS (live for speed) er det beste og mest realistiske bilspillet jeg har spilt.. Hvis du har ratt og pedaler bør du skaffe dette på denne internettsiden gratis! http://lfs.racesimcentral.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killGore Skrevet August 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Har ikke ratt og pedaler da, men jeg kommer nok til å teste det uansett. Thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 lfs er rått ! så kjøper du s2 når den kommer også da ;) du må vel ha s1 for å kunne bruke s2 da ;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Er det fullversjon av LFS? Gratis?? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg