Gå til innhold

det blir bil treff på lillehammer.

Ranger emnet

vedskjul

Anbefalte innlegg

Joda nå fredag så blir det bil treff basert på rykter faktisk og mange kommer.

folk fra lillehammer har ikke så de kan ta insiativ til å fikse sånne treff så derfor er det folk utenfor som har starta dette.

mange kommer og det har jeg fått bekrefta.

det kommer folk flest for å snakke , titte på andre biler og prate tull og show lager de som vil selv.

det er ikke så mange som vet mere en det jeg har skrevet her men det kan bli bra hvis alle sprer ryktene godt og folk gidder og komme for å være sosiale og bli kjent med andre som kommer.

Jeg skal dit og se litt og gleder meg.

skal prøve å spre litt rykter på lillehammer i dag kansje.

gjør en innsats folkens.

spre rykter. 2 dager igjen og vi kan bli flere en som kommer til nå,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vedskjul

Joda nå fredag så blir det bil treff basert på rykter faktisk og mange kommer.

folk fra lillehammer har ikke så de kan ta insiativ til å fikse sånne treff så derfor er det folk utenfor som har starta dette.

mange kommer og det har jeg fått bekrefta.

det kommer folk flest for å snakke , titte på andre biler og prate tull og show lager de som vil selv.

det er ikke så mange som vet mere en det jeg har skrevet her men det kan bli bra hvis alle sprer ryktene godt og folk gidder og komme for å være sosiale og bli kjent med andre som kommer.

Jeg skal dit og se litt og gleder meg.

skal prøve å spre litt rykter på lillehammer i dag kansje.

gjør en innsats folkens.

spre rykter. 2 dager igjen og vi kan bli flere en som kommer til nå,

Jeg kommer...skal spre ryktet!!:D

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider