Gå til innhold

323 1600>1800

Ranger emnet


Mazdaman

Anbefalte innlegg

Hei.

 

B6 (1,6) motor og BP (1,8) har samme boltmønster mot kasse.

 

Motorfestet må sveises i karross ved regreim.

 

Motor er ikke såå mye lengre, men skal BP kasse inn, blir det fryktelig smalt mellom rammevangene (de må sveises om).

 

Drivaksler må bygges til forhjulene.

 

Alt i alt så gadd jeg ikke å gjøre det. B6 motoren går jo som ett skudd når den er iorden. Men om de er vanskelige å få tak i, så hadde jeg vel gjort det hvis jeg hadde hatt en BF med rast motor.

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår