Gå til innhold

Sam:Prosjekt: VW Golf 1988 1.6l

Ranger emnet

sam

Anbefalte innlegg

Originally posted by sam

Hvor står denne garasjen egentlig? Bare lurer, skal ikke bryte meg inn eller noe slikt, hehe.

Hvordan stereo er det? Bilder, specs, pris? Har ikke tilfeldigvis servo, sentrallås eller el. vinduer?

Vet ikke hvorvidt det er noe som helst i den garasjen lengre... Var i alle fall et par griller, noen lister, frontleppe, baklukespoiler og slikt.. Men er jo ca. 4-5 år siden jeg hadde min første mk2 og har vel ikke bodd hjemme på en del år nå... Skal se etter om det ligger noe der... Og den er lokalisert på ca. sørtromsøya.. hehe, ikke akkurat som du blir noen millionær om du hadde stjelt noen mk2 deler :P

Stereoen består av:

Audison LRX 1.400 monoblokk

Audison LRX 2.500 2 kanaler

Cadence Wild Beast 12" sub

Focal Polykevlar frontsett

Macrom 1farad kondensator m/display

Selges samlet for 10000,- Ligger en tråd om dette på kjøp og salg av bilstereo.... Selges for å finansiere nye prosjekter med bilen..

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by gofle2

drit i 90`fangere fjern innerskjermer framme valse sett på noen 10x14" felger emblemfri grill senke 75-80 :P

Hehe, hadde sikkert sett pent ut :)

Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07

Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Phantom

Vet ikke hvorvidt det er noe som helst i den garasjen lengre... Var i alle fall et par griller, noen lister, frontleppe, baklukespoiler og slikt.. Men er jo ca. 4-5 år siden jeg hadde min første mk2 og har vel ikke bodd hjemme på en del år nå... Skal se etter om det ligger noe der... Og den er lokalisert på ca. sørtromsøya.. hehe, ikke akkurat som du blir noen millionær om du hadde stjelt noen mk2 deler :P

Stereoen består av:

Audison LRX 1.400 monoblokk

Audison LRX 2.500 2 kanaler

Cadence Wild Beast 12" sub

Focal Polykevlar frontsett

Macrom 1farad kondensator m/display

Selges samlet for 10000,- Ligger en tråd om dette på kjøp og salg av bilstereo.... Selges for å finansiere nye prosjekter med bilen..

Finn ut hva du har hjemme, er sikkert interessert i noe av det. Skulle gjerne hatt stereoen din, men må ordne felger/vinterdekk først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg på litt lakkering av interiør med vekslende hell forleden dag.. Jeg er tydeligvis blind når det kommer til farger ettersom jeg skulle kjøpe lys grå lakk og jeg kjøpte sølv.. men men. Ingen skade skjedd :) Skal lakkere på nytt uansett nå som jeg har fått roen på det, håper jeg.

Vasket også bilen i dag med planer om å pusse rust, men akkurat da jeg skulle kjøre ut av vaskehallen begynte det å pøse ned, så de planene er lagt på is til opphold og motivasjon kommer tilbake. Forbanna Tromsø.

Bilder:

50e40f9d.jpg

9c5ff5ed.jpg

Som du ser (kanskje) så har jeg ikke tatt av alt av klistremerker som var på bilen enda. Er enda to lange striper på siden av bilen som skal av.

8fa1d3b0.jpg

Litt rust som skal bort :)

a81b7f48.jpg

Hørte jeg ny grill? Gjerne nye lykter (sikler på angeleyes à la SpeedWell's.)

e501080a.jpg

1f825c0d.jpg

Ble jo ikke så verst.. men skal bli bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant et par brytere inni bilen her om dagen.. lurer på hvilken funksjon disse har? Er de standard eller?

Bryter 1:

b1b8872b.jpg

Den er plassert like under rattet i den hylla som er der.

Bryter 2:

24978886.jpg

Lå festet langs venstre vegg i bagasjerommet.

Ellers, hvor mye må man regne med for lakkering?

Har ikke fått gjort noe som helst med bilen den siste tiden da penger ikke er kommet inn enda. Faen ta.

Forresten blitt 20 år i dag. '90-fangere som bursdagsgave, anyone? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sam

Fant et par brytere inni bilen her om dagen.. lurer på hvilken funksjon disse har? Er de standard eller?

Bryter 1:

Den er plassert like under rattet i den hylla som er der.

Bryter 2:

Lå festet langs venstre vegg i bagasjerommet.

Ellers, hvor mye må man regne med for lakkering?

Har ikke fått gjort noe som helst med bilen den siste tiden da penger ikke er kommet inn enda. Faen ta.

Forresten blitt 20 år i dag. '90-fangere som bursdagsgave, anyone? :D

Bryterne er jeg så godt som helt sikker på ikke er der standard. Har i alle fall ikke vært borti noen slike på noen av Golfene jeg har hatt.. Så nei.. tror ikke de er standard..

For lakkering så vet jeg en kar i Tromsø som gjør alt arbeidet, lakkering utvendig for ca. 10000,- inkludert lakk.

Grattis med dagen, endelig kan du dra andre plasser enn Play!

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryterne er jeg så godt som helt sikker på ikke er der standard. Har i alle fall ikke vært borti noen slike på noen av Golfene jeg har hatt.. Så nei.. tror ikke de er standard..

For lakkering så vet jeg en kar i Tromsø som gjør alt arbeidet, lakkering utvendig for ca. 10000,- inkludert lakk.

Grattis med dagen, endelig kan du dra andre plasser enn Play!

Damn, du er kjapp. 7 minutter etter min post? :)

"Alt arbeidet"? Vil det si nedpussing, grunning, lakking?

Må nesten spørre forrige eier hva i svarte de er til, da.. må opp og hente vinterdekkene uansett.

Play, ja.. huff. Satt meg på Blå Rock med et par kompiser og pimpet JD natt til i dag :P Hardt med skole 4 timer etter man kom hjem... litt redd for å møte snuten på veien også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sam

Damn, du er kjapp. 7 minutter etter min post? :)

"Alt arbeidet"? Vil det si nedpussing, grunning, lakking?

Må nesten spørre forrige eier hva i svarte de er til, da.. må opp og hente vinterdekkene uansett.

Play, ja.. huff. Satt meg på Blå Rock med et par kompiser og pimpet JD natt til i dag :P Hardt med skole 4 timer etter man kom hjem... litt redd for å møte snuten på veien også.

Heh, får jo mail hver gang noen svarer på en post jeg har svart på..

Hadde en sånn knapp som du har foran på ene Golfen, men den var til en ettermontert alarm.

Jepp alt arbeid inkl. var i alle fall det når jeg lakka en Mk1 Gti blå metallic der.

Blå Rock er litt utenfor der jeg vanker, mer glad i Aboteket og slikt.. Gode drinker.

Vær forsiktig med å kjøre for tidlig etter fylla...

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, får jo mail hver gang noen svarer på en post jeg har svart på..

Hadde en sånn knapp som du har foran på ene Golfen, men den var til en ettermontert alarm.

Jepp alt arbeid inkl. var i alle fall det når jeg lakka en Mk1 Gti blå metallic der.

Blå Rock er litt utenfor der jeg vanker, mer glad i Aboteket og slikt.. Gode drinker.

Vær forsiktig med å kjøre for tidlig etter fylla...

Hehe, forum addict ;)

Han lakker-gutten er flink som fy og kjapp som juling? Privatperson eller? Hvor holder han/de til? Fikk et anslag på Tromsø Billakkerer (tror det var det det het. den på vei mot hamna hvertfall) på 20-30k... Lykke til sier nå jeg.

Aldri hørt om Aboteket engang :P

Har ikke for vane å sette meg i bilen straks jeg våkner etter fyll, men var nødvendig i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sam

Hehe, forum addict ;)

Han lakker-gutten er flink som fy og kjapp som juling?

Aldri hørt om Aboteket engang :P

Har ikke for vane å sette meg i bilen straks jeg våkner etter fyll, men var nødvendig i dag.

Han er flink, i alle fall godkjent lakkeringsjobb. Litt sig en plass i klarlakken, men han skulle pusse det ned å ta det opp igjen, var bare en plass da. ca 10cm eller no...

Heh, pc'n står på da oftest og når det sier pling så er det som regel nytt innlegg her...

Aboteket ligg oppe i andre etagen på Mirage.. Sinnsykt bra drinker, må testes.. Hadde en del sånne fyll og skole etterpå dager når jeg gikk skole, men lot dama eller en kompis kjøre da.. Liker ikke å kjøre når jeg ikke føler meg topp.. Venter 12timer anyways..

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sam

I see. Du svarte faktisk på innlegget mitt før jeg rakk å endre det selv.. stabilt.

Du har ikke funnet ut noe ang. delene i garasjen din eller?

Drar muligens til Tromsø neste helg, kommer litt ann på økonomi, kan ta å ringe deg om du gir meg nr i pm... Vet ikke om det ligger noe som helst... Men om det gjør det så kan du alltids få det.. Ligger bare å slenger...

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar muligens til Tromsø neste helg, kommer litt ann på økonomi, kan ta å ringe deg om du gir meg nr i pm... Vet ikke om det ligger noe som helst... Men om det gjør det så kan du alltids få det.. Ligger bare å slenger...

Konge! PM sendt. Ta gjerne å si ifra når du har funnet ut om du kommer eller ikke - Vurderer en liten helgetur til senja neste helg, nemlig. Må få fikset eksosrøret.. surt at jeg ikke kan fikse det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider