momo Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 KEbab gud seriøst. Det at nascar biler ikke er fullasta med det seneste av abs antispinn anti ditt å antidatt er jo litt av greia som gjør det gromt. Her kjører gutta rundt i 2 tonns biler i over 300km/t halvmetere fra hverandre. Nevn en grommere sport med mer fighting? Nascar er mannesport. Og pitstopp i nascar er jo faktisk morro å se på for der SKJER Det faktisk noe cheers Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Mer imponert over pit-folka i nascar enn f1 iallefall. En gubbe flyr rundt med 50 liter bensintank på skuldra, en annen springer rundt med en garasjejekk, hjulgutta må ut (og inn) med 5 muttre pr hjul. Dessuten er det litt mer folkelig, bulker og slikt blir rettet ut med slegge og ducktape ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Jeg synes Nascar er tøft å se på. Det er klart at det blir ikke så bra på TV som i virkeligheten, men sånn er det jo med all motor sport. Jeg har aldri vært på et løp selv, men jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å vært på et. Det blir jo også ganske ofte mange heftige kræsjer i Nascar. :hammer Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 se en runde SuperGT så skal dere se underholdning ... 2 forskjellige serier på banen samtidig.. litt for mange biler rett og slett ... ogd et er det som gjør det så morro Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 skulle gjerne sett nascar live ja, hørt det er helt sykt Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Det ser jo ikke ut som det går så veldig fort når du ser det på TV, men i virkeligheten så går det jo stygg fort! Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 folk skjønner ikke det før man har hvert der, men digger det!! synes det var kult at de lot ei dame kjøre for letterman sitt team.. gikk bra og :) husker ikke plass? Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Billetter er booket og betalt, DaCuda her på forumet, jeg og to andre skal over nå i februar og se på Daytona 500 den 19. Tror det skal bli gøy! :) Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaCuda Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Jepp,da skal gutta snart på tur! og vi skal vel få med oss litt Dragracing også.. Får bare håpe vi får plass til alle delene vi skal ha med hjem i bagasjen da,hehe Siter 1971 Dodge Challenger Eivind (@v8power.net) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 kult, god tur og ta gjerne bild og film:) for å vise oss litt Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Billetter er booket og betalt, DaCuda her på forumet, jeg og to andre skal over nå i februar og se på Daytona 500 den 19. Tror det skal bli gøy! :) En ting å si, BeeN there dDon That, GLED DEG FY FAEN, JEG ER SÅ JÆVLI MISUNELIG; FAEN!!!!!!!! :win :win :win :win :win :win :win :win :win :win :win :win :win :win :win :win Jeg har ei rød jakke med øl reklame og NR 8 på hellothere GOD TUR. :D :D :D :D Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Hei CamaroCab! Hehe, jeg tviler ikke - du var vel der samme turen som Rune S. var med? Gleder meg! Drar imorra, så det blir en lang dag før vi lander i West Palm Beach, 25min unna leiligheten vår :) Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Hei CamaroCab!Hehe, jeg tviler ikke - du var vel der samme turen som Rune S. var med? Gleder meg! Drar imorra, så det blir en lang dag før vi lander i West Palm Beach, 25min unna leiligheten vår :) Ha en kjempefin tur, jeg kommer til å sittte å se det live på viasport3 så du får vinke til meg :hello: . Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Newsflash: NASCAR to get co-drivers!!! "straight into left opens into straight into left opens into straight into left..." :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gixer Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Hei CamaroCab!Hehe, jeg tviler ikke - du var vel der samme turen som Rune S. var med? Gleder meg! Drar imorra, så det blir en lang dag før vi lander i West Palm Beach, 25min unna leiligheten vår :) Bor faktisk 5 minutter unna speedwayen (sammen med ca 50 andre norske pilotstudenter.) og må si at jeg begynner å bli ganske lei hele opplegget rundt speedweek. Kaos i gatene, overtall av rednecks og et evigvarende og monotont motorbrøl fra banen gjør at jeg gleder meg til det hele er over. Men for all del. Kos deg! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg