Tsbusa Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Nascar er egentlig litt døllt å se på TV, men det er morro når ting skjer. Og de kjører som regel ikke over 300km/t. Men ligger mellom 250-280km/t. Det som gjør det kjedelig er at de kjører rundt og rundt hele tiden.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Bor faktisk 5 minutter unna speedwayen (sammen med ca 50 andre norske pilotstudenter.) og må si at jeg begynner å bli ganske lei hele opplegget rundt speedweek. Kaos i gatene, overtall av rednecks og et evigvarende og monotont motorbrøl fra banen gjør at jeg gleder meg til det hele er over. Men for all del. Kos deg! :) Kaos i gatene, og rednecks over alt tror jeg på at er irriterende, men det er en ting jeg stussa litt på: Siden du da bor 6min (eller 4min) unna FLYPLASSEN, hvordan kan motorlyden fra bilene være verst? Selv på andre rad fra banen overdøvet jo flyene som tok av race-bilene... (Som bråket MYE de og) Men som pilotstudent er det kanskje noe du bare "skal" like? ;) Ellers ble dette sent svar, men det har vært heltiske måneder siden turen over. Sett bort fra at vi var noe dårlig kledd for været den dagen (vår egen feil), var det kjempekult å ha vært der og opplevd det på nært hold! Vi satt på rad 3, som merkelig nok var rad 2 i praksis, for de eneste foran oss var rullestol/spesial plasser. Mellom dem og gjerdet rundt banen var det ca 5meter, så fartsopplevelsen var god! Det som overrasket meg mest, på en positiv måte, og som ga endel stemning, var hvor entusiastiske amerikanerne er på tribuna - det var mye mer liv enn jeg trodde, og folk heia og bua om hverandre, spesielt da det var stygg kjøring. Krasjen i runde 198 (197? husker ikke nå) skjedde delvis foran oss, og bilen som måtte berges sto 15meter bortafor. Var tøft når gnistene føyk opp foran oss! Ellers datt det ofte gummibiter fra stressa/varme dekk etter sving 1, som vi satt i utgangen av (I starten av langsiden), og alle ga på det de hadde ut av svingen. Gøy var det hvertfall! DaCuda heiv sammen en liten snutt fra løpet, så de som gidder kan ta en liten titt: (Høyreklikk, lagre som - er på ca 26mb) Daytona 500 - 2006 Ellers kommer det kanskje litt fra turen på hjemmesiden i signaturen senere engang... Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Lance Armstrong klar for Indy 500 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=303265 Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Da skal jeg til Brickyard neste år, har sitteplasser rett foran piten så jeg får med det også. Nå må jeg kjøpe bedre linse til kamera så jeg kan ta gode bilder av pit stop action :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs4 limo Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Lance Armstrong klar for Indy 500 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=303265 Nå er vel ikke Indy 500 noe NASCAR løp, men INDY car. Men det er jo amerikansk da, så det er jo forsåvidt interessant.:thumb Siter www.fredriksenbil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 INDY er vel d samme som formel 1 da? Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 INDY er vel d samme som formel 1 da? Nei. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Nei. lol. ligner ikke på formel 1 engang Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg