Gå til innhold

koblingsskjema kadett c

Ranger emnet

tcr

Anbefalte innlegg

Originally posted by tcr

satt meg ned med penn papir og multimeter idag, så nå er det koblet opp og alt fungerer som det skal. Vært ute å prøvekjørt i kveld, skal si det ble skuv i vogna nå ja. Storfornøyd ikveld ja:)

Har du intervall originalt i din bil eller? Jeg har en Kadett som isje har og har litt lyst på intervall i den skjønner du. Så visst du har tegning hadde det vært fint.

Bilen gikk bra ja? kan jeg tenke meg... mye hjulspinn?

Omega 2.2DTI

Omega B 16v Turbo 286whp

Kadett C 74' Caravan 1200

Kadett C 77' Caravan RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde originalt fra en 1.6 så har jeg lagt alle ledningene i bilen på nytt siden batteri er baki og andre ting er kommet til og annet fjernet. Skal du ha interval så må du ha annen bryter med en ekstra pos på og det releet med intervall og funksjon for spylepumpe. Bryteren har 5 kontakter + 1 for spyling, releet har 6. Dette er 15 15a 31 85 31bS 31bM. Skaff deg disse delene så kan du ringe meg så skal jeg forklare deghvordan du kobler.

Bilen gikk godt den, fikk alt godkjendt igår med uavhengig bakstilling og greier. Fikk mye bedre feste enn med den originale bakenden JA! Gir gass i 3dje, så er det ca 150m svartspor fra 120-123 km og oppover. Går godt med 526 hk på 900 kg, det skal være sikkert og visst, men artigheten varte ikke så lenge, den ene drivakselen tok helg før jeg bestemte meg for å ta helg. Tror det er splinesèn som gikk til dundas. Skal se litt på det i dag tenker jeg!:) Smiler allikavel, kunne vært værre......

x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com

x-Ktm 525 SuperMotard

Ducati 998 testastretta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så søren tcr. du har hengt i strikken i det siste. godkjent med bakstilinga trodde jeg dem ikke ville gjøre men. gratis med fet tralle. syns vi må få se noen bilder nå. må ha igen min snart jeg. men skla montere volvo 16v turboen i dag. tar nok litt tid da jeg her blitt litt matforgifta og magen ikke er helt god.

Bmw M3 Turbo

Nissan king-cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tcr

Hadde originalt fra en 1.6 så har jeg lagt alle ledningene i bilen på nytt siden batteri er baki og andre ting er kommet til og annet fjernet. Skal du ha interval så må du ha annen bryter med en ekstra pos på og det releet med intervall og funksjon for spylepumpe. Bryteren har 5 kontakter + 1 for spyling, releet har 6. Dette er 15 15a 31 85 31bS 31bM. Skaff deg disse delene så kan du ringe meg så skal jeg forklare deghvordan du kobler.

Jeg har den bryteren som har intervall og spylerknapp på.. Men har ikke releet, må jeg kjøpe det på Opel eller? hva rele er det?

Omega 2.2DTI

Omega B 16v Turbo 286whp

Kadett C 74' Caravan 1200

Kadett C 77' Caravan RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider