tcr Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Er på utkikk etter skjema for kadett c, det jeg trenger er kobling over visker spyler med innebygd interval. Helst svar på mail tcr@tiscali.no Takker!!!! Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 jeg å. er vansklig det der. har prøvd litt selv på be-4-you turboxs@spray.no Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcr Skrevet August 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 satt meg ned med penn papir og multimeter idag, så nå er det koblet opp og alt fungerer som det skal. Vært ute å prøvekjørt i kveld, skal si det ble skuv i vogna nå ja. Storfornøyd ikveld ja:) Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Originally posted by tcr satt meg ned med penn papir og multimeter idag, så nå er det koblet opp og alt fungerer som det skal. Vært ute å prøvekjørt i kveld, skal si det ble skuv i vogna nå ja. Storfornøyd ikveld ja:) Har du intervall originalt i din bil eller? Jeg har en Kadett som isje har og har litt lyst på intervall i den skjønner du. Så visst du har tegning hadde det vært fint. Bilen gikk bra ja? kan jeg tenke meg... mye hjulspinn? Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcr Skrevet August 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Hadde originalt fra en 1.6 så har jeg lagt alle ledningene i bilen på nytt siden batteri er baki og andre ting er kommet til og annet fjernet. Skal du ha interval så må du ha annen bryter med en ekstra pos på og det releet med intervall og funksjon for spylepumpe. Bryteren har 5 kontakter + 1 for spyling, releet har 6. Dette er 15 15a 31 85 31bS 31bM. Skaff deg disse delene så kan du ringe meg så skal jeg forklare deghvordan du kobler. Bilen gikk godt den, fikk alt godkjendt igår med uavhengig bakstilling og greier. Fikk mye bedre feste enn med den originale bakenden JA! Gir gass i 3dje, så er det ca 150m svartspor fra 120-123 km og oppover. Går godt med 526 hk på 900 kg, det skal være sikkert og visst, men artigheten varte ikke så lenge, den ene drivakselen tok helg før jeg bestemte meg for å ta helg. Tror det er splinesèn som gikk til dundas. Skal se litt på det i dag tenker jeg!:) Smiler allikavel, kunne vært værre...... Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 så søren tcr. du har hengt i strikken i det siste. godkjent med bakstilinga trodde jeg dem ikke ville gjøre men. gratis med fet tralle. syns vi må få se noen bilder nå. må ha igen min snart jeg. men skla montere volvo 16v turboen i dag. tar nok litt tid da jeg her blitt litt matforgifta og magen ikke er helt god. Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Originally posted by tcr Hadde originalt fra en 1.6 så har jeg lagt alle ledningene i bilen på nytt siden batteri er baki og andre ting er kommet til og annet fjernet. Skal du ha interval så må du ha annen bryter med en ekstra pos på og det releet med intervall og funksjon for spylepumpe. Bryteren har 5 kontakter + 1 for spyling, releet har 6. Dette er 15 15a 31 85 31bS 31bM. Skaff deg disse delene så kan du ringe meg så skal jeg forklare deghvordan du kobler. Jeg har den bryteren som har intervall og spylerknapp på.. Men har ikke releet, må jeg kjøpe det på Opel eller? hva rele er det? Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg